
Aktuelle nyheder og opdateringer
På vores nyhedsside finder du en bred vifte af artikler og indhold, der giver dig et overblik over, hvad der sker på Synerity og vores forskellige produkt- og serviceområder. Vi holder dig opdateret om vores seneste virksomhedsbegivenheder, analyser, opdateringer, branchetendenser og andre relevante oplysninger om Synerity samt vores partnere, produkter og tjenester. Vores mål er at give dig relevante og nyttige oplysninger, så du kan forstå vores forretning, og hvordan vi stræber efter at forbedre dit workflow og din produktivitet.
Freshworks udgiver global undersøgelse, der viser, hvordan aktive CIO'er kan drive innovation gennem ITSM
Freshworks seneste rapport, "The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse", er udarbejdet i samarbejde med Harvard Business Review og giver indsigt fra 225 globale it-beslutningstagere.
Kombiner generativ AI med konventionelle AI-typer for at forbedre din EX og CX
Freshworks I sin seneste artikel ser chefredaktør Laura Rich på eksisterende AI-applikationer og identificerer deres anvendelsesmuligheder inden for to kerneområder - medarbejderoplevelse og kundeoplevelse.
Zendesk udgiver rapport om de nyeste trends inden for CX
I dag forventer forbrugerne AI-drevne interaktioner i alle aspekter af deres oplevelse. Efter at have undersøgt 10.000 forbrugere og virksomhedsrepræsentanter fra 22 lande har Zendesk nu en liste over de fem førende branchetrends i én rapport så du kan være klar til det næste inden for CX.
Cherwell 2024.1.2 tilgængelig
En ny version af Cherwell Service Management er nu blevet frigivet og er tilgængelig for vores kunder.
Synerity Indleder partnerskab med HaloITSM
Synerity er glade for at kunne meddele, at vi samarbejder med HaloITSM - en af de mest spændende og komplette ITSM- og ESM-løsninger på markedet.
Freshworks rapporterer sine resultater for 2. kvartal 2024
Freshworks offentliggjorde for nylig de finansielle resultater for andet kvartal, der sluttede den 30. juni.
Cherwell 2024.1.1 tilgængelig
En ny version af Cherwell Service Management er nu blevet frigivet og er tilgængelig for vores kunder.
Freshworks udgiver global undersøgelse om brugen af og tilliden til AI
Freshworks har for nylig udgivet sin 2024 Global AI Workplace Report, som har spurgt 7.000 medarbejdere over hele verden og i alle større afdelinger om deres erfaringer. En af hovedkonklusionerne er, at AI øger arbejdsindsatsen og frigør arbejde af højere værdi for medarbejderne.
Freshworks: De fem vigtigste prioriteter for kundeserviceledere i 2024
Fra kunstig intelligens til multikanalsupport - nutidens kundeserviceledere er nødt til at tilpasse deres prioriteter for at opnå resultater. Freshworks For at hjælpe dig med at komme i gang har vi samlet de 5 vigtigste prioriteter og strategier i en e-bog.
Synerity og Workato lancerer et nyt partnerskab!
Synerity Vi er meget glade for at kunne meddele, at vi har indgået et samarbejde med Workato, så vi kan tilbyde vores kunder deres førende automatiserings- og integrationsplatform.
Freshservice Få et bedre overblik ved hjælp af ITOM Quick Start Guide
Freshservice Et af de områder, hvor ITOM kan tilbyde mere kraftfuld funktionalitet end de fleste andre ITSM-løsninger, er IT Operations Management (ITOM).Freshservice Freshservice Download "ITOM Quick Start Guide" og få en overordnet introduktion til ITOM.
Freshworks Seneste benchmark-rapport: Hvordan generativ AI omdefinerer ITSM
Freshworks årlige Freshservice IT Service Management Benchmark Report viser, hvordan generativ AI og branchespecifikke tendenser konstant omformer og udvikler arbejdet med IT Service Management.
Freshworks opkøber Device42 og udnævner ny CEO
I forbindelse med offentliggørelsen af Freshworks 's kvartalsrapport for 1. kvartal meddelte virksomheden også, at den har til hensigt at købe den amerikanske startup Device42 for 230 millioner dollars.
Cherwell 2024.1 tilgængelig
En ny version af Cherwell Service Management er nu blevet frigivet og er tilgængelig for vores kunder.
Synerity starter partnerskab med PandaDoc!
Hos Synerity er vi meget glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med PandaDoc - en enkel og sofistikeret end-to-end-løsning til redigering og signering af dokumenter.
Freshworks lancerer Freddy Copilot for offentligheden
Intelligent. Indsigtsfuld. Og klar til at hjælpe. Freddy AI forvandler kunde- og medarbejderoplevelser ved at øge effektiviteten og simpelthen få mere fra hånden.
Zendesk opkøber Klaus
Zendesk meddelte i denne uge, at de har underskrevet en endelig aftale om at købe Klaus, den brancheførende AI-drevne kvalitetsstyringsplatform.
Synerity starter partnerskab med Zuper!
Hos Synerity er vi meget glade for at kunne meddele, at vi har indledt et partnerskab med Zuper - den mest fleksible platform til Field Service Management på markedet.
Glædelig jul og godt nytår til Synerity!
Vi på Synerity ønsker alle vores kunder, partnere, venner og kolleger en glædelig jul og et godt nytår! 🎅🏻🎄🌟
monday.com udnævnt til leder af Gartner
monday.com meddelte i går, at de er blevet udnævnt til Leader i Gartner® Magic Quadrant™ for Collaborative Work Management 2023.
Cherwell 2023.3 tilgængelig
En ny version af Cherwell Service Management er nu blevet frigivet og er tilgængelig for vores kunder.
Bozoma Saint John er hovedtaler ved Elevate '23
Det står nu klart, at hovedtaleren på monday.com's årlige "Elevate"-konference bliver ingen ringere end Bozoma Saint John (som tidligere har haft ledende stillinger hos PepsiCo, Apple Music & iTunes, Uber, Endeavour og Netflix).
Synerity starter partnerskab med Sparkly!
Vi på Synerity er meget glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Sparkly - et kreativt team fra Holland, der fokuserer på at bygge og udvikle stilfulde Zendes-kapsler, der gør livet som agent eller teamleder lettere.
Zendesk udbygger sin førerposition inden for CX gennem kraftfulde og generative AI-tilbud; og
Zendesk tager nu yderligere skridt til at udvide sin førerposition inden for kundeoplevelse (CX) ved hjælp af generative AI-fremskridt, der gør det muligt for virksomheder at realisere øjeblikkelig forretningsværdi gennem forbedret kundetilfredshed, reducerede omkostninger og øget kundeloyalitet.
Synerity starter partnerskab med SweetHawk!
Hos Synerity er vi meget glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med SweetHawk - markedets førende udbyder af Zendesk apps.
Freshworks lancerer Customer Service Suite
Freshworks lancerer sin AI-drevne Customer Service Suite, en sømløs omnichannel-løsning, der samler selvbetjeningsrobotter, agentstyrede samtalemeddelelser og automatiseret billetstyring i en enkelt løsning.
Zendesk opkøber Tymeshift
Zendesk har for nylig opkøbt Tymeshift, der giver kunderne AI-drevet workforce management.
Opkøbet fremmer virksomhedens mission om at levere innovative omnichannel- og AI-funktioner til enestående kundeoplevelser.
Rocketlane udnævnt til Momentum Leader af G2
Rocketlane, den førende onboarding- og PSA-platform for virksomheder, der ønsker at øge kundetilfredsheden og forbedre driftseffektiviteten, meddelte for nylig, at de endnu en gang er blevet anerkendt af G2 som Momentum Leader i kategorien Client Onboarding.
Synerity lancerer partnerskab med monday.com
Synerity er meget glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med monday.com, en af markedets førende udbydere af projektstyrings- og workflow-software.