zendesk

AI-drevet kundeservice, der sætter mennesker først

Kunder og medarbejdere er mere end bare interaktioner, de er mennesker. Giv dem hurtigere og mere personlige oplevelser med AI, der er trænet i kundeservice.

 
 

Udnyt mulighederne i gode kundeoplevelser

Opbyg varige relationer med Zendesk's komplette kundeservice- og supportløsning.


Nr. 1 i digital kundeservice ifølge

Zendesk Nr. 1 inden for digital kundeservice ifølge Gartner

Zendesk AI kender allerede til kundeservice

Det er bare Zendesk AI, der er blevet bygget ved hjælp af milliarder af rigtige kundeserviceinteraktioner. Den forstår kundeoplevelsen. Det er derfor, du får personlig support til en lavere pris fra dag ét.

 

250

millioner

sager forbedres med AI

35.5

år

af medarbejdernes tid sparet siden 2021

18

milliarder

cases bruges til at træne Zendesks AI-modeller.

 
 

Her er nogle af de funktioner, du kan få adgang til ved at vælge Zendesk:

Tilbyd dialogbaseret support på måder, der er praktiske for kunderne, og gør det nemt for dem at få de svar, de har brug for, uanset hvordan de vælger at interagere (via instant messaging, live chat, sociale medier, e-mail eller tale).

Zendesk Sunshine - designet til fleksibilitet

Uanset om du vil bygge dine egne tilpasninger med din egen kode eller vælge at konfigurere med et par enkle klik, giver Sunshine dig mulighed for at ændre Zendesk baseret på dine unikke forretningsbehov. Du kan hurtigt og nemt skabe tilpasninger, der opfylder dine forretningsbehov ved hjælp af apps, værktøjer og forudbyggede funktioner, der passer til dine systemer. Sunshine-platformen bruger åbne standarder og etablerede kodesprog, hvilket gør det nemt at skabe den helt rigtige supportplatform til den enkelte organisations behov.

 
 

Forenkle rapportering med Zendesk

Brug nøglefærdige rapporter og analyser, der måler teamets præstationer og identificerer kundetendenser, eller tilpas dine egne rapporter. Find ud af, hvordan du kan udvikle din forretning og analysere, overvåge og handle på kundernes behov.

 

Store fordele for alle typer organisationer

 

Skab bedre samtaler

Giv kunderne mulighed for at kontakte dig via deres foretrukne kanal. Zendesk har indbygget omnichannel-support, så kunderne kan kontakte dig via e-mail, live chat, telefon og sociale medier.

Maksimering af administratorernes effektivitet

Giv dit team et samlet arbejdsområde for agenter. Teams kan samarbejde, skifte mellem kanaler og udnytte smarte workflow-automatiseringer til at få arbejdet gjort problemfrit.

Hurtigere tilpasning til ændringer

Brug out-of-the-box rapporterings- og analyseværktøjer til at måle dit teams præstationer og opdage tilbagevendende kundetendenser, eller tilpas og byg dine egne brugerdefinerede rapporter.

Synerity Zendesk Vurdering

Zendesk tilbyder omfattende funktionalitet til at understøtte din kundeserviceindsats. Det kan derfor være en udfordring for din organisation at optimere brugen af platformen fuldt ud og sikre, at du får mest muligt ud af din investering. Det er her, en Zendesk-konsulent fra Synerity kan gøre en stor forskel.

Ved at foretage en grundig vurdering af jeres Zendesk-system kan vi hjælpe jer med at identificere forbedringsområder og initiativer, der kan optimere jeres brug af platformen. Vi vil rådgive dig om, hvordan du kan strømline dine arbejdsgange, vurdere din organisations modenhed og arbejde tæt sammen med dine brugere for at forbedre den samlede kundeoplevelse. Dette for at få dit Zendesk-system til at passe til din organisations forretningsmål og differentiere dig fra konkurrenterne.

 

Zendesk-apps, der giver dig superkræfter!

Australske SweetHawk har været en ledende kraft på Zendesk-markedet siden 2015 og har siden udviklet over 15 førsteklasses workflow-apps. Deres første app, Calendar, blev installeret af snesevis af virksomheder inden for få uger efter lanceringen, hvilket igen inspirerede dem til at skabe flere apps som Tasks, Reminders og Approvals. De har også skabt en Super Suite af apps, der alle supplerer hinanden for at løse større opgaver som ITSM change management, projektledelse og HR procesautomatisering. I dag bruger over 100.000 agenter SweetHawk-apps til Zendesk hver dag.

 

Sparkly gør livet som kundeservicemedarbejder lettere!

Den hollandske app-udvikler Sparkly består af et lille kreativt team, der fokuserer på at bygge og udvikle stilfulde Zendeskapps for at gøre livet som agent eller teamleder lettere. De begyndte tidligt at bruge Zendesk og har arbejdet med det siden 2011. Takket være denne erfaring kender udviklerne produktet ud og ind og ved, hvad der fungerer, og hvad der kan forbedres. Siden 2012 har Sparklys apps gjort det muligt for tusindvis af agenter at løse millioner af tickets på den bedst mulige måde.

 

 
Zendesk kåret som nr. 1 af G2 Crowd

Opbygning af fremtiden med Zendesk

Opbyg stærkere kunderelationer og engagement gennem stærke kundeoplevelser.

Tilmeld dig en gratis 14-dages prøveversion af Zendesk for selv at se, hvad Zendesk kan gøre for din organisation.

 
  • Intet kreditkort nødvendigt

  • Afbryd når som helst.

  • Fuld adgang til alle funktioner

 

 Seneste nyt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheder fra Synerity :

Seneste indlæg fra Zendesk themselves!