
Vores tjenester
Syneritys mål er at være det oplagte valg af partner, når det gælder markedets førende service- og supportløsninger. Vi har mange års erfaring og ekspertise inden for både teknologi og drift, og vi har altid fokus på serviceniveau og kundetilfredshed. Vi værdsætter langsigtede relationer med vores kunder, hvor vi kan vokse og udvikle os sammen.
Brug knapperne nedenfor til at filtrere vores tjenester efter dit foretrukne produktområde.
Onboarding og implementering af HaloITSM
Med fokus på at strømline it-processer og optimere serviceleverancer kan vi hjælpe dig med at arbejde hurtigere, smartere og med gladere slutbrugere.
Case migration for Freshservice
Migrering af et Freshservice-miljø er en stor opgave, der kræver planlægning og forberedelse for at opnå optimale resultater. Vi guider dig gennem denne proces ved hjælp af vores strategiske tilgang og innovative migreringsværktøjer.
Kom i gang med Freddy AI til Freshservice
Med vores Kom godt i gang-pakke demonstrerer vi mulighederne i Freddy AI, skaber en strategi, der passer til dine mål, og udnytter kraften i AI til at maksimere forretningsværdien.
Uddannelse til monday.com
Synerity kan tilbyde en række træningsmuligheder, der er skræddersyet til din organisations behov.
Onboarding til monday.com
Oplev mulighederne med monday.com gennem Syneritys Onboarding-service.
Onboarding til Zendesk
Synerity tilbyder to forskellige onboarding-pakker til Zendesk, men vi kan også skræddersy individuelle pakker.
Onboarding til Freshservice
Synerity tilbyder to forskellige onboarding-pakker til Freshservice, men vi kan også skræddersy individuelle pakker.
Freshdesk Onboarding til Omni
Synerity Freshdesk tilbyder to forskellige onboarding-pakker til Omni, men vi kan også skræddersy brugertilpassede pakker.
Udviklingstjenester til Zendesk's Sunshine-platform
Synerity tilbyder et omfattende sæt af udviklingstjenester til Zendesks Sunshine-platform.
Udviklingstjenester for Freshworks Neoplatform
Synerity leverer et omfattende sæt af udviklingstjenester til Freshworks Neoplatform.
Vurdering af ITSM-processer
Forbedr din levering ved hjælp af Syneritys vurdering af ITSM-processer.
Forstærkning af ressourcer
Vi kan støtte din organisation med de ressourcer, der er nødvendige for at vedligeholde og udvikle dit system.
Køreplan og strategi
Vi hjælper dig med at drive og planlægge initiativer og giver strategisk rådgivning om, hvordan du maksimerer værdien af din specifikke situation.
Skift-venstre vurdering
Flyt viden om it-organisationen, servicedesk og it-support tættere på brugerne.
ITAM-vurdering
Med ITAM kan du udnytte dine ressourcer bedst muligt og forbedre den samlede effektivitet.
Zendesk Vurdering
Gennem en grundig vurdering af dit Zendesk-system kan vi hjælpe dig med at identificere områder, der kan forbedres, og optimere din brug af platformen.
Projektstyring
På Synerity kan vi projektledelse og sikrer, at rammerne for projektet sættes og fastholdes hele vejen fra opstart til aflevering.
Uddannelsesprogrammer for Freshservice
Synerity kan tilbyde en række træningsmuligheder, der er skræddersyet til din organisations behov.
Uddannelsesprogrammer for Freshdesk
Synerity kan tilbyde en række træningsmuligheder, der er skræddersyet til din organisations behov.
Uddannelsesprogrammer for Zendesk
Synerity kan tilbyde en række træningsmuligheder, der er skræddersyet til din organisations behov.