Freshdesk

Intuitiv, funktionsrig og prisbillig kundesupportsoftware.

 
 
 

Freshdesk - Et brugervenligt supportsystem, der skaber gode kundeserviceoplevelser med bedre kontekst og samarbejde.

Freshdesk er velegnet til små virksomheder med en enkelt bruger, der arbejder i supporten, såvel som til de største organisationer med omfattende krav til funktionalitet og evnen til at integrere og tilpasse løsningen. Produktet tilbydes i en række forskellige versioner, og det er muligt at op- eller nedgradere og/eller øge eller mindske antallet af licenser, efterhånden som behovene ændrer sig.

Kunder med enkle behov kan ofte komme i gang med Freshdesk på bare et par dage. For dem med mere komplekse behov tilbyder produktet også en masse funktionalitet, som de enten kan begynde at bruge med det samme under den indledende implementering eller gradvist senere.

 
 

Håndter alle kundeproblemer på en enkel og smidig måde.

Få alt, hvad du behøver for at løse små problemer hurtigt eller håndtere komplekse, tidskrævende løsninger på tværs af teams effektivt. Uanset om det handler om at administrere tickets, automatisere workflows eller interagere med kunder i realtid, tilbyder Freshdesk værktøjerne og fleksibiliteten til at opfylde kravene til moderne kundeservice.

 
 

Ikke flere kedelige opgaver. Styrk dit supportteam.

Supportmedarbejdere arbejder ofte med gentagne opgaver som at sortere indkomne tickets eller besvare ofte stillede spørgsmål. Frigør dem fra disse kedelige opgaver, og giv dem mere værdifuld tid til at gøre det, de er bedst til - at glæde kunderne.

 
 

Integrer Freshdesk med dine andre løsninger og/eller byg mere integrerede løsninger fra Freshworks

Freshworks udvalget af løsninger vokser støt i både antal og funktionalitet, og i dag er flere af dem førende inden for deres respektive segmenter. Flere af løsningerne tilbyder også stærke integrationer med hinanden. Til integrationer med andre løsninger end Freshworks mere end 1.000 apps er i øjeblikket tilgængelige via Freshworks Marketplace og mange af dem er integrationer med de fleste af de mest populære løsninger på markedet. Hvis du ønsker integration med andre løsninger end disse, for eksempel fra mindre eller lokale leverandører eller måske med proprietære applikationer, er en API også tilgængelig.

 
 

Opskalering af support med AI

Kunderne vil have hurtig og nem selvbetjening i de kanaler, de bruger. Opret og implementer AI-drevne bot-oplevelser nemt og problemfrit på tværs af din hjemmeside, app og beskeder.

Automatisk sagsbehandling

Freddy lærer af tidligere sager og foreslår automatisk felter til nye sager. Nu kan dine agenter undgå den kedelige - og tidskrævende - proces med at kategorisere, prioritere og tildele indgående sager.

 
 

En prisvindende løsning!

Freshdesk kan prale af et stort antal priser og høje ratings og topplaceringer fra førende analytikere og ratingsites som G2.com, Capterra og Gartner Peer Insights.

 
 

Freshworks - Forfriskende enkel software, som dine teams vil elske!

Freshworks grundlagt i 2010 med forretningsidéen om at levere bedre software til virksomheder og organisationer - software, der er klar til at blive brugt direkte, let at installere og bruge, og som kræver minimale tilpasninger.

Freshworks Det første produkt, der blev lanceret i 2011, var Freshdesk - en intuitiv, funktionsrig og prisbillig kundesupportsoftware. Siden da er produktporteføljen vokset støt og tilbyder i dag 12 forskellige løsninger - som kan bruges enkeltvis eller kombineres på forskellige måder.

En af Freshworks 's mange succesfaktorer er fokus på design, enkelhed, brugervenlighed og brugeroplevelse. Inspirationen og tankegangen kommer fra det, der kaldes "Indian Democratic Design", som er baseret på "simplicity, self-reliance, scalability, craftsmanship and affordability". IKEA er et andet eksempel på en virksomhed, der har ladet sig inspirere af dette.

 

Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!

Køb din Freshworks licenser gennem os og få svensk teknisk support i købet!

På Synerity er vi 100% fokuserede på at hjælpe vores kunder med deres service- og supportløsninger, og blandt vores kunder er private virksomheder med alt fra 10 til 15.000 ansatte, samt flere myndigheder, regioner osv.

Vi målretter primært mod virksomheder og organisationer, der ligesom os ønsker lidt mere, sætter lidt højere kvalitetskrav og ønsker mere tilfredse it-brugere. Ved altid at sætte kunden først og tænke langsigtet, ønsker vi at tage serviceoplevelsen til et helt nyt niveau. Vi tror på styrken ved at være løsningsorienteret, fleksibel og effektiv. At forstå kundens behov længe før de selv har formuleret problemet og altid forsøge at overgå forventningerne.


I øjeblikket tilbyder vi blandt andet følgende tjenester:

  • Rådgivning og support før et muligt køb - er det det rigtige produkt/løsning til kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for at give demoer, hjælp med Proof of Concept / Value m.m.

  • Hjælp med indledende implementering, tilpasning, integrationer og projektledelse - fra enkle implementeringer på et par dage til større projekter.

  • Teknisk support. For kunder, der køber deres licenser gennem os, tilbyder vi dette gratis, og for andre tilbyder vi at underskrive en skræddersyet aftale mod et gebyr.

  • Løbende støtte, rådgivning og videreudvikling af løsningen.

 

Kontakt os for mere information om Freshworks Løsninger.

 Freshdesk, en alt-i-en Helpdesk - 21 dages gratis prøveperiode

Brugervenlig helpdesk-løsning, der gør det muligt for teams at administrere samtaler fra flere kanaler.

 Seneste nyt om Freshworks :

Kommende Freshdesk Webinar:

 

Freshdesk intro: