
Vores samarbejdspartnere
Vi tror på, at samarbejde og partnerskaber er nøglen til succes. Vi bestræber os på at arbejde sammen med virksomheder, der har komplementær ekspertise og færdigheder, så vi kan tilbyde vores kunder en komplet løsning. Vores partnere deler vores engagement i at overgå kundernes forventninger og levere innovative og pålidelige produkter og tjenester.
Vi værdsætter gennemsigtighed og bæredygtighed i vores forhold til leverandører, partnere og kunder. Vi bestræber os på at arbejde med virksomheder, der deler vores værdier.
Vi har bevidst valgt at basere vores tilbud på produkter, som vi virkelig tror på, og som vi selv ville vælge, hvis vi var kunder. Løsninger, som både vi og førende analytikere som Gartner og Forrester anser for at have en stærk markedsposition og gode fremtidsudsigter.
Synerity er registreret distributør og kompetencecenter for dem i Sverige:
Zendesk er en servicefokuseret CRM-virksomhed, der udvikler software til forbedring af kunderelationer. Virksomheden blev grundlagt i København i 2007 og er siden vokset til en global spiller med næsten 6.000 ansatte. Zendesks produkter gør det muligt for kunderne at være mere tilgængelige i deres foretrukne kanaler. De sikrer også fleksibilitet og skalerbarhed ved at give dig mulighed for dynamisk at vokse ind i løsningen og tilføje nye supportkanaler, mens du går. Synerity er en Zendesk Advanced Partner.
Freshworks blev grundlagt i 2010 med den mission at levere bedre software til virksomheder og organisationer - software, der er klar til brug med det samme, let at installere og bruge og kræver minimal tilpasning. FreshserviceLøsningen Freshworks til IT- og Enterprise Service Management er hurtigt blevet meget populær med over 58.000 kunder og mange topplaceringer, når kunderne bedømmer deres løsninger. Synerity er en Freshworks Platinum Partner.
Autom Mate blev grundlagt med et klart formål: at gøre hyperautomatisering tilgængelig for organisationer, der står over for arbejds- og budgetbegrænsninger. Uanset om du automatiserer IT-processer, strømliner HR-opgaver eller integrerer komplekse datastrømme, giver Autom Mate dit team mulighed for at automatisere, integrere og orkestrere med lethed. Alt sammen uden behov for dyb teknisk ekspertise.
HaloCRM er et AI-drevet CRM-værktøj til salg, marketing og kundeservice bygget af eksperter. Det giver dine salgs- og marketingteams avancerede værktøjer til at strømline arbejdsgange, forbedre produktiviteten og lukke aftaler hurtigere. Halos model omfatter varige partnerskaber, der bygger på tillid og gensidig succes.
For Halo handler ITSM-software om meget mere end bare at levere en hurtig løsning. Det handler om at opbygge varige partnerskaber, der bygger på tillid og gensidig succes. HaloITSM's tilgang omfatter den nyeste teknologi, innovative løsninger og, vigtigst af alt, et ægte engagement i at levere en førsteklasses service.
HappySignals er en specialiseret løsning, der integreres med den nuværende Service Management-løsning og måler "medarbejdertilfredshed" og "tabt arbejdstid". HappySignals er hurtig at implementere, giver en høj svarprocent fra brugerne, direkte feedback til Service Desk-medarbejderne og avancerede analysemuligheder, herunder benchmarking mod andre organisationer.
Nexthink er en IT-analyseløsning til slutbrugere til ITSM, sikkerhed og transformation af IT-arbejdspladsen. Nexthink kortlægger IT-services og applikationer, hvordan de bruges, og hvordan IT-infrastrukturen fungerer operationelt fra et slutbrugerperspektiv. Kombineret med en unik visualiseringsmotor gør Nexthink det nemt og intuitivt at se din IT-infrastruktur på en helt ny måde. Nexthink blev også udnævnt til en Cool Vendor af Gartner i 2014.
PandaDoc blev grundlagt i 2013 og er en alt-i-en-software til dokumentautomatisering, der strømliner processen med at oprette, godkende og e-signere forretningsdokumenter som aftaler, forslag og kontrakter. Med e-signatur, skabeloner, brugerdefinerede felter, godkendelsesworkflows og meget mere giver PandaDoc dig mulighed for at skabe imponerende dokumenter på få minutter og få dem underskrevet på et øjeblik. Over 50.000 kunder bruger i øjeblikket virksomhedens kraftfulde dokumentoprettelses- og workflowfunktioner, og værktøjet får år efter år topkarakterer på anmeldelsessider som G2, TrustRadius, Capterra og Gartner.
Zuper blev grundlagt i 2016, da en gruppe initiativrige ingeniører og iværksættere gik sammen om at løse verdens behov for bedre field service management. På baggrund af en dårlig personlig oplevelse med et veletableret hjemmeservicemærke satte Zuper-teamet deres ressourcer ind på at skabe en mere robust løsning, der kunne hjælpe med at forbinde alle parter i et hurtigt voksende serviceøkonomisk system - fra virksomhedskontorer til field teams og slutkunder. Virksomheden sikrede sig hurtigt en indledende implementering med flere IKEA-varehuse og har siden fortsat med at udvide og vokse.
Softwareudvikleren EZO blev grundlagt i 2011 som EZ Web Enterprises med det mål at bygge brugervenlige, men kraftfulde cloud-baserede applikationer til organisationer over hele verden. EZO's team brænder for at levere gode brugeroplevelser og er stolte af at være de bedste i deres klasse, både hvad angår funktionalitet og skalerbarhed for virksomheder. Deres produkter har hjulpet tusindvis af virksomheder over hele verden med at strømline driften på mange nøgleområder, herunder forvaltning af fysiske aktiver, forvaltning af IT-aktiver, forvaltning af vedligeholdelse og forvaltning af udlejningsvirksomhed.
www.ezo.io
Hollandske Sparkly er en dedikeret udviklingsvirksomhed for smarte apps udelukkende på Zendesk platformen.
Sparkly har arbejdet med Zendesk siden 2011. Med denne erfaring kender deres udviklere produktet ud og ind, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør.
Siden 2012 har Sparklys apps gjort det muligt for tusindvis af Zendesk agenter at løse millioner af sager på den bedst mulige måde.
Sparkly har specialiseret sig i at skabe løsninger, der forbedrer det daglige arbejde. De sørger for, at du og dit team frigør tid og maksimerer effektiviteten, så du kan fokusere på dine forretningsmål og give dine kolleger værktøjer og tid til at skabe meningsfulde og ærlige relationer med dine kunder.
www.sparkly.dev
Australske SweetHawk har udviklet apps til Zendesk siden 2015. Deres første app, Calendar, blev installeret af snesevis af virksomheder inden for få uger efter lanceringen, hvilket igen inspirerede dem til at skabe flere apps som Tasks, Reminders og Approvals. De skabte også en Super Suite til at håndtere større use cases som ITSM change management, projektledelse og automatisering af HR-processer. I dag bruger over 100.000 agenter SweetHawk-apps til Zendesk hver dag.
www.sweethawk.com
Hippo Video er en personlig videooplevelsesplatform, der støtter dig gennem hele kundesupportprocessen og hjælper dig med nemt at oprette og tilpasse videoer og distribuere dem gennem flere kanaler. Hippo Video letter arbejdet for dine support-, marketing-, teamsamarbejds-, trænings- eller salgsteams. Hippo Video har også over 20 forskellige indbyggede integrationer med bl.a. e-mailklienter, CRM-værktøjer og LinkedIn.
SurveySparrow er en cloud-baseret kundeoplevelsesløsning, der gør det muligt for virksomheder i alle størrelser at lave engagerende feedbackundersøgelser. Det bruger et centralt dashboard, som giver brugerne mulighed for at importere kontakter og organisere dem i brugerdefinerede lister baseret på jobtitel, placering og aldersgruppe. Siden lanceringen i 2017 har den nået over 100.000 kunder i 150 forskellige lande.
Ivanti opkøbte Cherwell Software i begyndelsen af 2021, så vores partnerskab med Cherwell blev overført til Ivanti samme år. Så nu er Ivanti leverandør af Cherwell Service Management-platformen.
I begyndelsen af 2010'erne var de fire ONEiO-medstiftere trætte af, at deres Enterprise IT- og IT-servicekunder konstant led af dårligt designede og dokumenterede grænseflader og API'er, mangel på tid, penge og ressourcer. For at hjælpe virksomheder med at samarbejde uden komplekse tekniske integrationsprojekter begyndte byggeriet på verdens første Integration Automation Platform. I løbet af de sidste 5 år har ONEiO hjulpet et stigende antal kunder over hele verden med at løse deres integrationsudfordringer på en mere effektiv og skalerbar måde.