
Freshservice
En intuitiv, funktionsrig og prisvenlig kundesupportsoftware.
Freshservice - en brugervenlig og kraftfuld servicedesk-løsning til både IT og andre forretningsfunktioner.
Freshservice er den moderne, intuitive og omkostningseffektive måde at holde din virksomhed kørende på. Løsningen er designet med brugerne i tankerne og er nem at komme i gang med.
Kraftfulde AI- og automatiseringsfunktioner hjælper medarbejderne med at håndtere forespørgsler direkte i de værktøjer, de allerede arbejder med.
Giver et realtidsbillede af din infrastruktur, så du kan oprette en automatisk opdateret CMDB for al hardware, software og SaaS - hurtigt og nemt.
IT, HR, ressourcer, jura - ved at lade Freshservice spænde over flere forretningsteams eliminerer man behovet for forskellige værktøjer, samtidig med at medarbejderne får et ensartet servicemiljø.
Freshservice - fra en enklere it-servicedeskløsning til en komplet Enterprise Service Management-løsning.
Freshservice Løsningen, eller rettere sagt platformen, er nem at komme i gang med, men indeholder også gode muligheder for mere avanceret brug. Freshworks Færdiglavet Enterprise Service Management-support er tilgængelig for ejendomme, økonomi, HR, marketing og andre afdelinger som kundesupport, salg og udvikling gennem løsningerneFreshdeskFreshsales, Freshmarketer og Freshchat.
AI, Automation, Integrationer og meget anden kraftfuld funktionalitet.
Listen over funktionalitet og muligheder Freshservice og Freshworks andre løsninger tilbud er lang. Freddy Freshworks AI, er smart, lærer hurtigt og hjælper med at både strømline og spare penge samt tage kundeoplevelsen til et nyt niveau. 100's færdige integrationer med mange af de mest populære applikationer på markedet, kraftfuld træk og slip Workflow designer, CMDB og Asset Management med forholdet diagrammer, sprogunderstøttelse til over 20 sprog, herunder svensk, Mobile apps, Service Catalog og selvbetjening, omfattende Omni kanal support osv.m ...
den Freshworks løsninger leveres som cloud-tjenester, der automatisk opgraderes løbende med minimale administrations- og administrationsomkostninger for kunderne, gør heller ikke tingene værre.
Freshworks - Forfriskende enkel software, som dine teams vil elske!
Freshworks grundlagt i 2010 med forretningsidéen om at levere bedre software til virksomheder og organisationer - software, der er klar til at blive brugt direkte, let at installere og bruge, og som kræver minimale tilpasninger.
Freshworks første produkt, der blev lanceret i 2011, blev Freshdesk - en intuitiv, funktionsrig og prisbillig kundesupportsoftware. Siden da er produktporteføljen vokset gradvist, og i dag tilbydes i alt 12 forskellige løsninger - som kan bruges hver vej eller på forskellige måder til at samarbejde.
En af de Freshworks flere succesfaktorer er dens fokus på design, enkelhed, brugervenlighed og brugeroplevelse. Dette er afledt af såkaldte "Indiske Demokratiske Design", som er baseret på "enkelhed, selvtillid, skalerbarhed, håndværk og overkommelige priser".
Synerity - er en lokal Freshworks Platinum Partner!
Køb dine Freshworks licenser gennem os og få svensk teknisk support!
På Synerity er vi 100% fokuserede på at hjælpe vores kunder med deres service- og supportløsninger, og blandt vores kunder er private virksomheder med alt fra 10 til 15.000 ansatte, samt flere myndigheder, regioner osv.
Vi målretter primært mod virksomheder og organisationer, der ligesom os ønsker lidt mere, sætter lidt højere kvalitetskrav og ønsker mere tilfredse it-brugere. Ved altid at sætte kunden først og tænke langsigtet, ønsker vi at tage serviceoplevelsen til et helt nyt niveau. Vi tror på styrken ved at være løsningsorienteret, fleksibel og effektiv. At forstå kundens behov længe før de selv har formuleret problemet og altid forsøge at overgå forventningerne.
Kontakt os for mere information om Freshworks Løsninger.
I øjeblikket tilbyder vi blandt andet følgende tjenester:
Rådgivning og support før et muligt køb - er det det rigtige produkt/løsning til kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for at give demoer, hjælp med Proof of Concept / Value m.m.
Hjælp med indledende implementering, tilpasning, integrationer og projektledelse - fra enkle implementeringer på et par dage til større projekter.
Teknisk support. For kunder, der køber deres licenser gennem os, tilbyder vi dette gratis, og for andre tilbyder vi at underskrive en skræddersyet aftale mod et gebyr.
Løbende støtte, rådgivning og videreudvikling af løsningen.

Alt sammen i en ITSM-servicedesk
Freshservice er en enkel og brugervenlig service desk-løsning til håndtering af hændelses-/serviceanmodninger, problemer i organisationen.
forsøge Freshservice gratis i 21 dage