ZENDESK FUNKTIONER

 
 
 
 
 

Når du vælger Zendesk , får du adgang til følgende funktioner:

 

Tilføj meddelelser:

 

Tilføj notifikationer til websteder og mobilapps, så kunderne kan kontakte dig direkte fra enhver enhed.

 

AI og bots:

 

Brug AI og robotter til at give kunderne øjeblikkelige svar, fordoble dine medarbejderes kapacitet og spare tid og penge.

 

Hjælpcenter og webforum:

 

Opret et indbygget hjælpecenter og webforum, der hjælper dine kunder med at løse problemer i deres eget tempo, samtidig med at du reducerer medarbejdernes løsningstid.

 

Unified agent-arbejdsområde

 

Giv dit team et samlet arbejdsområde for agenter, så de kan fokusere mere på kunderne.

 

Intelligente automatiseringer:

 

Gør det muligt for dine teams at samarbejde, skifte mellem kanaler og bruge
smart automatisering af arbejdsgange for at få arbejdet gjort mere smidigt.

 

Personlige interaktioner:

 

Hold forbindelsen med personlige interaktioner, og lad enhver agent føre samtalen videre
uden at miste konteksten.

 
 
 

Gør det nemt for både kunden og dit team

At holde kunderne tilfredse kræver positive opkaldsoplevelser gennem forbundet kommunikation på tværs af alle kanaler. Men kundeservice handler om mere end bare kunden. Det handler også om din virksomhed og dine teams. Zendesk Med en ny løsning gør du det ikke bare nemt for kunderne, men du sætter også dine teams op til succes og synkroniserer forretningen. Det er simpelthen alt, hvad du har brug for, i én stærk pakke.

 
 
 
 

Synkroniser operationer og integrer med dine systemer

Du kan tilpasse så meget, som du vil, ved hjælp af en åben og fleksibel platform, der kan skaleres, udvides og optimeres, efterhånden som din virksomhed ændrer sig. Integrer alle relevante kundedata ved hjælp af vores effektive integrationsmuligheder, herunder kodede og ikke-kodede funktioner.


Er du klar til at se nærmere på Zendesk? - Kontakt os!

 Seneste nyt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheder fra Synerity :