Zendesk udbygger sin førerposition inden for CX gennem kraftfulde og generative AI-tilbud; og

Virksomheden udruller også funktioner til yderligere at sikre data og sikre privatlivets fred i et konstant udviklende og skiftende AI-landskab.

Zendesk meddelte tidligere på ugen, at de tager yderligere skridt til at udvide deres førerposition inden for kundeoplevelse (CX) ved hjælp af generative AI-fremskridt, der gør det muligt for virksomheder at realisere øjeblikkelig forretningsværdi gennem forbedret kundetilfredshed, reducerede omkostninger og øget kundeloyalitet.

De nye generative AI-funktioner i Zendesk gør det muligt for bots at opsummere information fra flere helpcenter-artikler, så de kan føre mere naturlige samtaler med kunderne. Med disse Zendesk AI-forbedringer kan agenter løse anmodninger hurtigere og mere konsekvent med lignende billetter. Derudover kan administratorer gennemgå hensigtsforslag fra AI, der adresserer huller i svarene og justerer bot til at være mere afslappet eller professionel baseret på situationen og brandprofilen.

  • Zendesk AI : Som en del af Zendesk AI-løsningen kan virksomheder nu implementere generative AI-drevne bots, der hurtigt og problemfrit giver svar til kunderne. Derudover har agenter, administratorer og ledere nu adgang til flere AI-værktøjer, så de kan tilpasse og forbedre deres CX-løsninger.

  • AI for Voice: Som en del af denne næste bølge af Zendesk AI-innovation har agenter nu mulighed for at modtage AI-genererede samtaleopsummeringer og udskrifter, der fanger kundernes behov, øger produktiviteten og reducerer omkostningerne.

  • Avanceret databeskyttelse: Virksomheder har nu adgang til avancerede sikkerhedsforanstaltninger og kontroller til at håndtere kundedata og sikre, at den generative AI implementeres sikkert.

- Konstant AI-innovation er den nye virkelighed for CX-ledere. Men selvom denne lovende teknologi åbner op for utrolige muligheder, øger den også presset for at implementere hurtigt udviklende funktioner rettidigt og levere meningsfuld forretningsværdi," siger Tom Eggemeier, CEO, Zendesk.

- Zendesk er den bedste partner for virksomheder i denne disruptive tid. Vi tilbyder en stærk kombination af dyb CX- og AI-erfaring for at give CX-teams mulighed for at blive mere effektive og empatiske. Det forbedrer kunde- og medarbejdertilfredsheden og giver omkostningseffektivitet og omsætningsvækst," fortsætter han.

Her kan du se en omfattende showcase-video som opsummerer Zendesks nyeste funktioner og innovationer inden for generativ AI.

tidligere
tidligere

Synerity starter partnerskab med Sparkly!

næste
næste

Synerity starter partnerskab med SweetHawk!