Zendesk udgiver rapport om de nyeste trends inden for CX
Nutidens forbrugere forventer AI-drevne interaktioner i alle aspekter af deres oplevelse. Efter at have undersøgt 10.000 forbrugere og virksomhedsrepræsentanter fra 22 lande, har Zendesk nu en liste over de fem førende branchetrends i én rapport så du kan være klar til det næste inden for CX.
De fem tendenser i korte træk: 1. Drevet af succesen med AI-copilot kæmper virksomheder nu for at indføre fuldt autonome tjenester til interaktioner på næste niveau.
2. Forbrugernes tillid til AI-agenter er helt afhængig af, hvor engagerende, venlige og menneskelignende disse agenter er.
3. Populariteten af personlig AI-assistance får virksomheder til at begynde at forberede sig på en fremtid, hvor AI-assistenter tager føringen.
4. Voice AI vil med sine naturlige sprogfunktioner hjælpe forbrugerne med at føle sig hørt på tværs af alle kontaktpunkter.
5. I en verden med AI-drevne oplevelser vil personalisering skabe kundeloyalitet som aldrig før.
Her kan du downloade hele rapporten og læse mere om de 5 trends.
Gå heller ikke glip af denne online-begivenhed den 28. januar: CX Trends - Transformér din CX med menneskecentreret AI