Zendesk udgiver rapport om de nyeste trends inden for CX

Nutidens forbrugere forventer AI-drevne interaktioner i alle aspekter af deres oplevelse. Efter at have undersøgt 10.000 forbrugere og virksomhedsrepræsentanter fra 22 lande, har Zendesk nu en liste over de fem førende branchetrends i én rapport så du kan være klar til det næste inden for CX.


De fem tendenser i korte træk: 1. Drevet af succesen med AI-copilot kæmper virksomheder nu for at indføre fuldt autonome tjenester til interaktioner på næste niveau.

2. Forbrugernes tillid til AI-agenter er helt afhængig af, hvor engagerende, venlige og menneskelignende disse agenter er.

3. Populariteten af personlig AI-assistance får virksomheder til at begynde at forberede sig på en fremtid, hvor AI-assistenter tager føringen.

4. Voice AI vil med sine naturlige sprogfunktioner hjælpe forbrugerne med at føle sig hørt på tværs af alle kontaktpunkter.

5. I en verden med AI-drevne oplevelser vil personalisering skabe kundeloyalitet som aldrig før.

Her kan du downloade hele rapporten og læse mere om de 5 trends.

Gå heller ikke glip af denne online-begivenhed den 28. januar: CX Trends - Transformér din CX med menneskecentreret AI

 
 
tidligere
tidligere

Kombiner generativ AI med konventionelle AI-typer for at forbedre din EX og CX

næste
næste

Freshworks lancerer en brugervenlig AI-agent til at forbedre kunde- og medarbejderoplevelsen