Kunden er altid et menneske

Zendesk Hos , er missionen at muliggøre exceptionel service for alle mennesker på planeten. Ambitionen er blevet fremskyndet ved at opbygge AI-funktionalitet med den overbevisning, at kunden altid er et menneske - uanset om det er vores kunde eller din.

Zendesk Gør kundeservice bedre. Med funktioner, der er designet til at opfylde kundernes behov, giver du dit team mulighed for at få succes og holde din virksomhed i harmoni.

Zendesk Det er bare AI, der er blevet bygget ved hjælp af milliarder af kundeserviceinteraktioner fra den virkelige verden. Det betyder, at den forstår kundeoplevelsen. Derfor får du personlig support til en lavere pris fra første dag.

 

250

millioner

sager forbedres med AI

35.5

år

af medarbejdernes tid sparet siden 2021

18

milliarder

cases bruges til at træne Zendesks AI-modeller.

Ekspert-CX til din virksomhed

Zendesk har udviklet AI med fokus på kundeoplevelser i seks år. Vi viser dig, hvordan du introducerer det i din serviceplan.

Zendesk AI - Expert-CX
 

Hjælp dine medarbejdere

AI-værktøjer til medarbejderne foreslår svar og registrerer kundernes hensigter, så medarbejderne kan være forberedte og klar.

Sig farvel til fumlende bots

Zendesks bots løser selv problemer eller finder den rigtige medarbejder uden manuel hjælp.

Bedre support med det samme

Analysér opkald, faciliter workflows og udfyld videnshuller uden udviklere eller dataspecialister.

 

Zendesk + OpenAI

Zendesk er ved at udvikle nye generative AI-funktioner drevet af OpenAI. Med Zendesks CX-specifikke AI og OpenAI's fantastiske sprogmodeller har AI aldrig føltes så menneskelig.

 

EFFEKTIVE MEDARBEJDERE

Udvikling af medarbejdere med AI

 Medarbejderne er stadig i centrum for din kundeservice. Zendesk AI udvider deres evner, så dit team bliver succesfuldt, produktivt og bedre med hvert eneste kundeopkald.

Giv medarbejderne en fuld kontekst 

Zendesk har skabt branchens mest avancerede værktøj til forberedelse af opkald for at reducere manuel sortering og prioritering af beskeder og e-mails. Medarbejderne ved, hvad kunden ønsker, og hvordan de har det, allerede inden opkaldet starter.

Kortere tid til løsning

Løs problemer hurtigere med indbygget intelligens på arbejdspladsen. Vi bruger AI til at vise vigtige oplysninger til medarbejderne og give dem forslag til løsninger.

Få de rigtige oplysninger

Medarbejderne modtager personlige vareanbefalinger, som de kan dele med kunderne på præcis det rigtige tidspunkt i hver samtale.

Reducer monotont arbejde

Brug bots til at indsamle oplysninger fra kunder som navn, e-mailadresse og problemtype (intention). Zendesk AI sorterer og løser almindelige problemer, så medarbejderne kan fokusere på det arbejde, der har størst effekt.

 Seneste nyt på Zendesk:

Om Zendesk:

 

Nyheder fra Synerity :