
NEMMERE MED ZENDESK
Rapporter og analyser
Brug data og analyser til at måle og forbedre den samlede kundeoplevelse.
Brug færdige rapporter og analyser, der måler teamets præstationer og identificerer kundetendenser, eller tilpas dine egne rapporter. Analyser, overvåg og handl i overensstemmelse med kundernes behov. Find ud af, hvordan du kan udvikle din virksomhed. Funktionerne er kompatible med salgs- og servicesystemer samt systemer fra tredjeparter.
ANALYSER I OMNI-KANALER
Du kan yde kundesupport hvor som helst: via e-mail, chat, telefon eller sociale medier. Virksomheder har brug for et kundeanalyseværktøj, der altid er opdateret. Vores rapporteringsløsninger konsoliderer data fra alle kanaler, så du kan måle, hvordan dine kunder interagerer med dit brand uden at gå glip af oplysninger.
Administrer og svar fra et enkelt sted
Gør det nemmere at spore, prioritere og reagere på kunderne med et samlet arbejdsområde. En komplet kundekontekst, herunder over 1.000 forudkonfigurerede integrationer, gør det muligt for medarbejderne at yde bedre og mere personlig support. Del arbejdsbyrden ved at lade medarbejderne bidrage med ekspertviden direkte fra deres arbejdsområde.
Arbejd smartere med routing og intelligens
Brug indbygget routing og intelligens til at indsamle vigtige oplysninger og reducere indtastning af data. Eskaler problemer til den mest relevante medarbejder. Spar medarbejdernes tid med samarbejdsværktøjer, der effektivt forbinder dem med interne og eksterne partnere. Hjælp dem med at reagere hurtigere med forberedte svar og de rigtige oplysninger til hvert problem.