Funklende

Sparklys apps gør livet som support- og kundeservicemedarbejder lettere!

 

Sparkly er et lille kreativt team fra Holland, der fokuserer på at bygge og udvikle flotte Zendesk-apps til at gøre livet som agent eller teamleder lettere. De startede tidligt med at bruge Zendesk og har arbejdet på løsningen siden 2011. Takket være denne erfaring kender udviklerne produktet ud og ind og ved, hvad der fungerer, og hvad der kan gøres bedre.

 

Frigør tid til at opbygge relationer med dine kunder!

Siden 2012 har Sparklys apps gjort det muligt for tusindvis af agenter at løse millioner af tickets på den bedst mulige måde. De har specialiseret sig i at skabe dag-til-dag-løsninger, der giver dig og dit team den maksimale mængde tid til rådighed i løbet af en dag. På den måde kan du fokusere på dine mål og frigøre tid til at opbygge meningsfulde og ærlige relationer med dine kunder.

 

Sparkly apps kan hjælpe dig med at få mere værdi ud af Zendesk!

At informere kunderne proaktivt

Proaktivitet er en måde at afværge potentielle udfordringer på, før de bliver et problem. Sparklys apps hjælper med at forhindre en masse frustration.

Spar tid gennem automatisering

Dit supportteam behøver ikke længere manuelt at oprette tickets til forespørgsler. Din kunde har med det samme et individuelt kontaktpunkt til at komme i kontakt med dig.

At tage kontrol og opbygge relationer

Vi kan alle lide at blive stolet på. Det betyder også, at vi har brug for at kunne tage kontrollen, når tingene går anderledes end forventet. Ved at bruge Sparklys apps lader du kunden vide, at du har kontrol over situationen og skaber langsigtede relationer.

 Seneste nyt om Sparkly:

Sparklys Macro Suite til Zendesk:

 

Nyheder fra Synerity :