Freshdesk Onboarding til Omni
Implementeringsfasen af et kundeservicesystem er afgørende for din organisations langsigtede succes. Hos Synerity er vi eksperter i implementering og yder omfattende support for at hjælpe dig med at opnå de ønskede resultater. Vi tilbyder en gennemprøvet onboarding-projektmodel, der sikrer en kontrolleret og effektiv proces fra start til slut. Vores erfarne team lægger stor vægt på aktiviteter, der skaber mest værdi for din organisation, og hjælper dig med at komme hurtigt i mål og videre.
Synerity Freshdesk tilbyder to forskellige onboarding-pakker til Omni. Vi anerkender dog, at unikke situationer kræver unikke svar. Derfor kan vi inden for vores udvalg af tjenester også tilbyde individuelt tilpassede pakker for at give din organisation yderligere støtte i disse perioder.
Freshdesk
Freshdesk Synerity Omni Baseline (Small) Omni Baseline (Small) er et velegnet tilbud, når du ønsker at lade implementeringen køre og projektlede sammen med specialister, brugere og andre interessenter fra din organisation. Freshdesk Vi bruger en kvalitetssikret projektstyringsmodel og værktøjer, der bidrager til samarbejdet og sikrer, at I hurtigt kommer i gang med et basissæt af Omni.
Projektets varighed: Ca. 3-5 uger.
Synerity
Projektressourcer: Løsningskonsulent fra. Pris: 60 000:-.
Freshworks
Freshworks Omni Bas eline (Large) Omni Baseline (Large) er en udvidet version af vores populære Onboarding-pakke Baseline (Small). I dette projekt arbejder vi sammen ud fra de samme grundlæggende principper og projektmodel, men med udvidet indhold i projektet og øget support ved Go-live.
Projektets varighed: ca. 7-10 uger.
Synerity
Projektressourcer: Projektledere og løsningskonsulenter fra Pris: 125 000:-
Toldpakke - virksomhed
Integrationer med forretningskritiske partnere og systemer? Flere produkter med dedikerede portaler eller avancerede arbejdsprocesser, som skal være på plads fra dag 1? Synerity I Enterprise fastlægger du som kunde projektets rammer og indhold, men ønsker, at vi skal støtte dig med et projektteam til at planlægge og levere projektet. Freshdesk I denne tilgang arbejder vores specialister tæt sammen med dig for at maksimere værdien af Omni og sikre projektlevering, uanset størrelse og omfang, som understøtter din organisations mål.
Custompaket - aktivering
Enablement er en projekttilgang, hvor du selv ønsker at drive implementeringen. Synerity Freshdesk Synerity Til at hjælpe dig har du en ressource, som gennem domæne- og produktviden kan vejlede dig i de valg, der kan opstå i en implementering af Omni. udpeger en dedikeret løsningsspecialist, som tilbyder rådgivning i projektet og hjælper dig med at lægge en plan for, hvordan løsningens sagsflow, automatiseringer, integrationer osv. skal udformes for at få den maksimale værdi ud af din Omni-løsning.
Hvis du er på udkig efter udvidede onboarding-services, har vi en bred vifte af add-ons og alternative projektformer, der understøtter det, der passer til din organisation. Med Synerity som din partner får du gavn af vores dokumenterede erfaring med succesfulde implementeringer af kundeservicesystemer, så din organisation kan fokusere på det, den er bedst til: at levere enestående service og værdi til dine brugere og kunder.