Freshworks lancerer en brugervenlig AI-agent til at forbedre kunde- og medarbejderoplevelsen
Freshworks lancerer nu Freddy AI Agent - en ny generation af autonome serviceagenter, der er nemme at implementere og bruge. De er bygget til at levere enestående kundeoplevelser (CX) og medarbejderoplevelser (EX), og de kan implementeres på få minutter. Freddy AI har hjulpet kundesupport og it-brugere med selvstændigt at løse gennemsnitligt henholdsvis 45 % og 40 % af serviceanmodningerne.
Freshworks- I løbet af de sidste seks år har vi oplevet en stigende efterspørgsel efter vores enkle, AI-drevne serviceløsninger, der gør livet lettere og mere effektivt for kundeservice og IT-servicechefer," siger Dennis Woodside, President og CEO for .
- Freddy AI Agent er en "game changer" for organisationer, der ønsker hurtigt at accelerere kunde- og medarbejderservice. "De fleste andre programmer kræver flere uger og implementeringsgebyrer for at implementere en AI-agent, men vi har designet Freddy, så den kan implementeres på få minutter uden kode eller konsulenter", fortsætter Dennis.
Ved hjælp af Freddy AI Agent for CX kan kundesupportteams levere enestående oplevelser ved at besvare kundespørgsmål som f.eks. ordreopdateringer, returpolitikker og grundlæggende fejlfinding og løsning af problemer. Resultatet er en forbedret kundeoplevelse, højere CSAT-score og kortere svartider. Medarbejdernes tilfredshed øges også, da agenternes produktivitet skyder i vejret takket være automatiseringen af rutineopgaver.
Freddy AI Agent for EX hjælper IT-teams med at levere personlig support, der opfylder medarbejdernes individuelle behov i næsten realtid, hvilket frigør tid for brugere i IT-, HR- og andre interne serviceteams. Freddy AI Agent arbejder 24/7 på tværs af værktøjer som Microsoft Teams, Slack og andre interne samarbejdskanaler for at hjælpe medarbejderne, når de har brug for det. Resultatet er en mere effektiv it-drift, mere produktive teams og en bedre medarbejderoplevelse.
Fordele ved Freddy AI Agent:
1. Giver værdi hurtigt. Organisationer kan hurtigt implementere Freddy AI Agent uden at skulle kode eller træne modeller. I stedet lærer Freddy af eksisterende dokumenter og hjemmesider. Ved at henvise Freddy til hjemmesider og andet læringsmateriale lærer agenten af sig selv.
2. Selvstændig og altid forbundet. Freddy AI Agent er fuldt autonom og støtter mennesker i deres mission om at yde samtaleassistance døgnet rundt på tværs af flere kanaler.
3. Personlig service. Freddy AI Agent personaliserer og kontekstualiserer samtaler på flere sprog på tværs af flere kanaler.
4. Pålidelig og sikker. Freddy AI Agent tilbyder pålidelig, sikker AI bygget på et fundament af streng privatlivskontrol for at opfylde og overholde sikkerhedsstandarder.
Freshworks Hvis du vil vide mere om Freddy AI Agent, kan dutilmelde digFreshworks til det virtuelle AI-topmøde den 12. november.