Freshworks udgiver global undersøgelse, der viser, hvordan aktive CIO'er kan drive innovation gennem ITSM

Freshworks seneste rapport, "The Service Management Advantage: Helping CIOs Turn IT into a Strategic Powerhouse", er udarbejdet i samarbejde med Harvard Business Review og giver indsigt fra 225 globale it-beslutningstagere.

Rapporten viser, at CIO'er, der har succes med at levere effektiv servicestyring, også løfter deres rolle fra vedligeholdelse og styring til at være en drivkraft for innovation. Den viser også, at mange organisationer kæmper med ITSM, og kun 22 % af de adspurgte siger, at deres organisation leverer ITSM meget effektivt. Interne siloer, begrænsede ressourcer og forældet praksis er ofte store barrierer for fremskridt.

Ved at forbedre din ITSM kan du hurtigt opnå smidighed, større innovation og højere brugertilfredshed.
Det skaber også en bedre medarbejderoplevelse, hvilket yderligere øger organisationens præstationer.


For mere information og undersøgelsesresultater, download den fulde rapport via formularen nedenfor.

 
næste
næste

Kombiner generativ AI med konventionelle AI-typer for at forbedre din EX og CX