
Freshdesk Omni
Forbedr kundeoplevelsen og agenternes produktivitet med generativ AI.
Freshdesk Omni - En samlet løsning til flere kanaler
Freshdesk Omni er en AI-drevet og sømløs omnichannel-løsning, der samler selvbetjening, samtalesupport og sagsbehandling i en enkelt løsning. Freshdesk Omni samler Freshchat, Freshdesk og Freddy AI's generative AI-platforme, som gør det muligt for virksomheder at automatisere og personalisere selvbetjening på tværs af kanaler.
Personalisering af støtte
Giv dine agenter mulighed for at tilpasse supporten hurtigt og nemt. Se alle kundeinteraktioner på tværs af flere kanaler på ét sted. Freddy Copilot er en assistent, der altid er tilgængelig til at foreslå svar, anbefale handlinger og opsummere begivenheder.
Automatiser selvbetjening på tværs af flere kanaler
Reducer ventetiden, øg antallet af løsninger. Freshbots, drevet af Freddy Self Service, fungerer på tværs af flere kanaler, så kunderne kan finde svar, uanset hvor de er. Med Freshbots, der omdirigerer op til 70 % af samtalerne, kan dit team fokusere på det, der betyder mest.
Træf smarte beslutninger hurtigere
Freddy Insights er drevet af generativ AI og analyserer proaktivt præstationsdata for at finde muligheder for at optimere produktiviteten og undgå potentielle problemer. Freddy Insights anbefaler endda afhjælpende foranstaltninger - og hjælper med at udføre dem.
Øg produktiviteten og muliggør fremragende support
Giv dine administratorer værktøjerne til at strømline driften og øge effektiviteten med AI-drevet automatisering af arbejdsgange.
Problemfrit samarbejde mellem teams
Kontakt kolleger for hurtigt at løse kundeproblemer. Saml et drømmehold. Avanceret sagsstyring holder alle oplysninger samlet ét sted, så det er nemt at holde styr på fremskridtene.
Opnå værdi og effekt hurtigt
Omni hjælper dig med at blive den bedste inden for både samtalesupport og sagsbehandling, samtidig med at du øger produktiviteten med indbygget generativ AI. Med gode integrationsmuligheder kan du være i gang i løbet af få uger.
Freshworks - Forfriskende enkel software, som dine teams vil elske!
Freshworks grundlagt i 2010 med forretningsidéen om at levere bedre software til virksomheder og organisationer - software, der er klar til at blive brugt direkte, let at installere og bruge, og som kræver minimale tilpasninger.
Freshworks første produkt, som blev lanceret i 2011, var en intuitiv Freshdesk - en intuitiv, funktionsrig og prisvenlig kundesupportsoftware. Siden da er produktporteføljen vokset støt og tilbyder nu 12 forskellige løsninger - som kan bruges individuelt eller kombineres på forskellige måder.
En af de Freshworks flere succesfaktorer er dens fokus på design, enkelhed, brugervenlighed og brugeroplevelse. Inspirationen og tankegangen kommer fra det, der kaldes "Indian Democratic Design", som er baseret på "enkelhed, selvhjulpenhed, skalerbarhed, håndværk og overkommelige priser". IKEA er et andet eksempel på virksomheder, der er inspireret af dette.
Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!
Køb din Freshworks licenser gennem os og få svensk teknisk support i købet!
På Synerity er vi 100% fokuserede på at hjælpe vores kunder med deres service- og supportløsninger, og blandt vores kunder er private virksomheder med alt fra 10 til 15.000 ansatte, samt flere myndigheder, regioner osv.
Vi målretter primært mod virksomheder og organisationer, der ligesom os ønsker lidt mere, sætter lidt højere kvalitetskrav og ønsker mere tilfredse it-brugere. Ved altid at sætte kunden først og tænke langsigtet, ønsker vi at tage serviceoplevelsen til et helt nyt niveau. Vi tror på styrken ved at være løsningsorienteret, fleksibel og effektiv. At forstå kundens behov længe før de selv har formuleret problemet og altid forsøge at overgå forventningerne.
I øjeblikket tilbyder vi blandt andet følgende tjenester:
Rådgivning og support før et muligt køb - er det det rigtige produkt/løsning til kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for at give demoer, hjælp med Proof of Concept / Value m.m.
Hjælp med indledende implementering, tilpasning, integrationer og projektledelse - fra enkle implementeringer på et par dage til større projekter.
Teknisk support. For kunder, der køber deres licenser gennem os, tilbyder vi dette gratis, og for andre tilbyder vi at underskrive en skræddersyet aftale mod et gebyr.
Løbende støtte, rådgivning og videreudvikling af løsningen.