Frisksnak

Kommuniker med dine kunder på en smartere og hurtigere måde!

 

Kommuniker med dine kunder på en hurtigere og smartere måde!

Freshchat er en fleksibel messaging-software, der gør det muligt for salgs- og kundeteams at kommunikere problemfrit med potentielle kunder via hjemmeside, mobilapp eller sociale medier. Freshchat er en videreudvikling af traditionelle live chat-værktøjer og leverer den moderne beskedoplevelse, som nutidens kunder forventer. Lever en problemfri kundeoplevelse i enhver kanal, uanset om det er selvbetjening eller agentassisteret support. Beskeder, live chat, endda e-mail og telefonopkald - fortæl os, hvad du har brug for, og vi løser det.

 
 

Opskalér support med AI-drevne bots i enhver kanal

Kunderne vil have hurtig og nem selvbetjening i de kanaler, de bruger. Opret og implementer AI-drevne bot-oplevelser nemt og problemfrit på tværs af din hjemmeside, app og beskeder. Byg en bot, der besvarer kundespørgsmål. Byg en bot, der udfører handlinger baseret på triggere. Byg en bot, der automatisk opdaterer kundedata. Eller byg en bot, der kan det hele!

 
Frisksnak2.png

Den kontekstdrevne live chat-løsning til effektiv kommunikation og support

Freshchat er et stort skridt væk fra den gamle live chat og hjælper virksomheder og teams med at fokusere på en kontinuerlig og kontekstuel meddelelsesoplevelse. Med funktioner som kampagner, salgsrobot, integreret selvbetjening og intelligent meddelelsesrute opfyldes forventningerne til begge parter, og svarene på de besøgendes spørgsmål bliver hurtigere og bedre. Freshchat tilbyder også en unik integreret FAQ-oplevelse for at tilskynde til selvbetjening og avancerede funktioner til routing og styring af samtaler for kundesupport.

 
 

Tal med kunderne, hvor de er

Freshchat kan integreres med websteder, webapps, native mobilapps og andre messaging-produkter som Facebook Messenger og WhatsApp. På denne måde får du en enkelt indbakke, hvor du administrerer e-mail, opkald, chat og messaging-apps ét sted. Softwaren hjælper dig med at skabe effektive, personlige kundeoplevelser med en blanding af botassistance og menneskelig assistance gennem velkendte kanaler.

 
 
 
 
 

Integrer Freshchat med dine andre løsninger, og/eller byg videre på mere integrerede løsninger fra freshworks

Freshworks udvalget af løsninger vokser støt i både antal og funktionalitet, og i dag er flere af dem førende inden for deres respektive segmenter. Flere af løsningerne tilbyder også stærke integrationer med hinanden. Til integrationer med andre løsninger end Freshworks mere end 1.000 apps er i øjeblikket tilgængelige via Freshworks Marketplace og mange af dem er integrationer med de fleste af de mest populære løsninger på markedet. Hvis du ønsker integration med andre løsninger end disse, for eksempel fra mindre eller lokale leverandører eller måske med proprietære applikationer, er en API også tilgængelig.

 
 
 
 

Freshworks - Forfriskende enkel software, som dine teams vil elske!

Freshworks grundlagt i 2010 med forretningsidéen om at levere bedre software til virksomheder og organisationer - software, der er klar til at blive brugt direkte, let at installere og bruge, og som kræver minimale tilpasninger.

Freshworks første produkt, som blev lanceret i 2011, var en intuitiv Freshdesk - en intuitiv, funktionsrig og prisvenlig kundesupportsoftware. Siden da er produktporteføljen vokset støt og tilbyder nu 12 forskellige løsninger - som kan bruges individuelt eller kombineres på forskellige måder.

En af de Freshworks flere succesfaktorer er dens fokus på design, enkelhed, brugervenlighed og brugeroplevelse. Inspirationen og tankegangen kommer fra det, der kaldes "Indian Democratic Design", som er baseret på "enkelhed, selvhjulpenhed, skalerbarhed, håndværk og overkommelige priser". IKEA er et andet eksempel på virksomheder, der er inspireret af dette.

 
 

Synerity - Er lokal Freshworks Platinum Partner!

Køb dine Freshworks licenser gennem os og få svensk teknisk support!

På Synerity er vi 100% fokuserede på at hjælpe vores kunder med deres service- og supportløsninger, og blandt vores kunder er private virksomheder med alt fra 10 til 15.000 ansatte, samt flere myndigheder, regioner osv.

Vi målretter primært mod virksomheder og organisationer, der ligesom os ønsker lidt mere, sætter lidt højere kvalitetskrav og ønsker mere tilfredse it-brugere. Ved altid at sætte kunden først og tænke langsigtet, ønsker vi at tage serviceoplevelsen til et helt nyt niveau. Vi tror på styrken ved at være løsningsorienteret, fleksibel og effektiv. At forstå kundens behov længe før de selv har formuleret problemet og altid forsøge at overgå forventningerne.


I øjeblikket tilbyder vi blandt andet følgende tjenester:

  • Rådgivning og support før et muligt køb - er det det rigtige produkt/løsning til kundens krav og ønsker? Selvfølgelig er vi glade for at give demoer, hjælp med Proof of Concept / Value m.m.

  • Hjælp med indledende implementering, tilpasning, integrationer og projektledelse - fra enkle implementeringer på et par dage til større projekter.

  • Teknisk support. For kunder, der køber deres licenser gennem os, tilbyder vi dette gratis, og for andre tilbyder vi at underskrive en skræddersyet aftale mod et gebyr.

  • Løbende støtte, rådgivning og videreudvikling af løsningen.

 

Kontakt os for mere information om Freshworks Løsninger.

 Seneste nyt om Freshworks :

Kommende Freshdesk Webinar:

 

Freshchat Kundehistorie: