Produkter
Vi tror på fokus og tilbyder et omhyggeligt udvalg af løsninger, som vi og førende analytikere som Gartner, Forrester og andre anser for at have en stærk markedsposition og gode udsigter.
ITSM/ESM:
Medarbejderoplevelse/DEX:
Vi tror på fokus og tilbyder et omhyggeligt udvalg af løsninger, som vi og førende analytikere som Gartner, Forrester og andre anser for at have en stærk markedsposition og gode udsigter.
ITSM/ESM:
Medarbejderoplevelse/DEX:
På Syneritys markedsplads kan du nemt få et overblik over og læse mere om de proprietære apps, som vi i øjeblikket kan tilbyde til de forskellige løsninger, som vi arbejder med. Apps, der giver en smidigere håndtering af service- og supportsager, sparer tid og øger både effektiviteten og brugeroplevelsen.
Brug knapperne nedenfor til at sortere vores apps efter produkt.
Nu kan du nemt få vist alle vedhæftede filer i en billet. Vores app giver en brugervenlig grænseflade til at navigere i vedhæftede filer og vise dem i et modalvindue.
Nu kan du nemt få vist alle vedhæftede filer i en billet. Vores app giver en brugervenlig grænseflade til at navigere i vedhæftede filer og vise dem i et modalvindue.
Nu kan du nemt få vist alle vedhæftede filer i en billet. Vores app giver en brugervenlig grænseflade til at navigere i vedhæftede filer og vise dem i et modalvindue.
Nu kan du nemt få vist alle vedhæftede filer i en billet. Vores app giver en brugervenlig grænseflade til at navigere i vedhæftede filer og vise dem i et modalvindue.
Denne app giver dig som administrator et ekstra sikkerhedsnet, når du eller en af dine kolleger behandler UK National Insurance Numbers (NINO) eller bankkontodata.
Denne dynamiske synkroniseringsapp eliminerer risikoen for uoverensstemmelser og sikrer effektiv forvaltning af aktiver.
Takket være denne serverløse applikation kan du læne dig tilbage og stole på, at dit system er renset for unødvendige data.
Hold dine samtaler og noter mellem kolleger private med denne praktiske løsning.
Denne app giver dig som agent et ekstra sikkerhedsnet, hvis du eller dine kolleger indtaster CPR-numre i felter, hvor de ikke skal være.
Er du træt af, at andre ikke modtager notifikationer, når du opretter en sag for dem? Ved hjælp af "Outbound Email Sender" modtager de straks en e-mail med vedhæftede filer fra sagen.
For brugere, der ønsker at overvåge deres API-hastighedsgrænse og holde styr på resterende API-opkald for et specifikt slutpunkt.
Kontakt os for at tage det første skridt mod at skabe smarte applikationer, der sætter brugeren i centrum.
"Admin Dashboard" hjælper dig med at holde styr på dit Freshservice-miljø og optimere din tid.
"Company viewer" er designet til at hjælpe agenter med hurtigt at få adgang til en virksomheds oplysninger.
Med Ticket Bridge kan du nemt sende billetter fra et domæne til et andet med blot et par klik.
"Automation Tools" eliminerer behovet for manuelt at ændre URL'en, når man redigerer automatiseringer.
Med "Open Ticket On Reply" kan du nemt genåbne en lukket sag ved at indtaste de relevante oplysninger i svarfeltet og klikke på "send".
"Open Ticket On Note" giver dig mulighed for at genåbne lukkede sager ved at skrive de relevante oplysninger i notatfeltet og klikke på "Add note".
Har du brug for at stille spørgsmål eller er du interesseret i en skræddersyet app? Tøv ikke med at kontakte os!