
Nexthink
Visualiser, få kontrol og forbedre it-tjenester for dine slutbrugere ved hjælp af Nexthink !
Nexthink digital platform til administration af oplevelser
Visualiser, få kontrol og forbedre it-tjenester for dine slutbrugere ved hjælp af Nexthink !
De fleste virksomheder kæmper med at styre den digitale medarbejderoplevelse. Det resulterer ofte i hovedpine for både medarbejdere og IT-afdelingen. Medarbejderne ønsker at påvirke forretningen, men de lider fortsat under forsinkelser, nedbrud og forstyrrelser, der hæmmer deres produktivitet. IT-teamet ønsker at hjælpe medarbejderne, men bliver i stedet overvældet af supporthenvendelser og mangler den kontekst, de har brug for til at løse problemer hurtigt.
Nexthink leverer en løsning, der giver fuld synlighed ved at måle og sammenligne digitale medarbejderoplevelser. Dette muliggør problemfri identifikation og afhjælpning af IT-problemer, hvilket sikrer hurtig levering og transformation uden at forstyrre arbejdspladsens økosystem. Lever hidtil uset synlighed på tværs af alle miljøer, så IT-teamet løbende kan se, diagnosticere og løse problemer på den digitale arbejdsplads. Få indsigt i, hvordan alle applikationer bruges og opleves af medarbejderne, hvilket øger ydeevnen og optimerer omkostningerne.
Fordele ved en digital løsning til medarbejderoplevelser
Med adgang til en omfattende DEX-løsning kan IT-teams stoppe med at løbe ind i de problemer, der har plaget dem i årevis - og begynde at opbygge en bedre digital arbejdsplads for medarbejderne.
Øge gennemsigtigheden af usynlige og uløste problemer
Proaktivt løse problemer, før de påvirker medarbejderoplevelsen
Giv alle medarbejdere de værktøjer, de skal bruge for at få succes.
Forbedre kommunikationen mellem IT og medarbejdere
Muliggør mere bæredygtige IT-initiativer
Optimering af den digitale medarbejderoplevelse
Kompleksiteten på den digitale arbejdsplads efterlader IT-teams blinde og bagud. Muliggør hidtil uset synlighed i problemidentifikation, diagnose og handling på tværs af alle slutpunkter for at forbedre medarbejderoplevelsen.
Realtidsadvarsler
Identificer proaktivt problemer gennem medarbejderoplevelsen, før de bliver til IT-problemer, med øjeblikkelige røde flag på alle hændelser.
Diagnostik og analyse
Identificer problemernes kontekst, omfang og indvirkning for at fremskynde fejlfinding ved hjælp af maskinlæring og mønsteropdagelse....
Automatisering og afhjælpning
Automatiser alt, og afhjælp alt på få sekunder på tværs af mere end 1 million arbejdsområder.
Forbedre din digitale medarbejderoplevelse ved hjælp af Nexthink 's Digital Experience Score (DXS)
Nexthink Infinity, markedets første automatiserings- og afhjælpningsplatform, giver hidtil uset synlighed i ethvert miljø, så IT-teams løbende kan forbedre den digitale arbejdsplads og optimere produktivitet og omkostninger.
Få indsigt i, hvordan alle applikationer bruges og opleves af medarbejderne, hvilket øger ydeevnen og optimerer omkostningerne.
Få gang i medarbejdernes engagement med målrettet, iøjnefaldende tovejskommunikation.
Sørg for teamets produktivitet gennem dyb indsigt i medarbejdernes oplevelse ved hjælp af de samarbejdsværktøjer, de er afhængige af.
Forbedr leveringen af IT-services med en kraftfuld orkestreringsmotor, der løbende identificerer, kommunikerer, integrerer og handler.
Lever handlingsorienteret Nexthink indsigt på tværs af alle servicedeskværktøjer for at lukke sager hurtigere og eskalere mindre.
Optimer dine medarbejderes digitale arbejdsplads med den strategiske og handlingsorienterede DEX-synlighed, som topledere kræver.
Introduktion til Nexthink
En gennemførelse af Nexthink Analytics, dvs. den grundlæggende tekniske platform til indsamling og visualisering af data, er ikke et omfattende projekt, men er normalt kun ca. 10-15 dage inklusive træning, før du er i gang og kan drage fordel af løsningen. Da vi kan installere Nexthink på blot et par dage er det også meget godt at teste Nexthink i sit eget miljø ("Proof of Value"), før der skal træffes beslutning om et eventuelt køb. Hvis du vælger at tilføje Nexthink Analytics investerer også i et eller begge act- og Engage-tilføjelsesmoduler, disse kræver ekstra tid til implementering og træning.