Freshworks lancerer Customer Service Suite

Freshworks lancerer sin AI-drevne Customer Service Suite, en sømløs omnichannel-løsning, der samler selvbetjeningsbots, agentstyrede samtalemeddelelser og automatiseret billetsalg i en enkelt løsning. Customer Service Suite forener Freshchat, Freshdesk og Freddy AI's generative AI-platforme, så virksomheder kan automatisere og personliggøre selvbetjening på tværs af kanaler. 
- Hos Freshworks har vi altid været forpligtet til at levere innovative løsninger, der forudser vores kunders behov. Den nye Freshworks Customer Service Suite er solidt forankret i generativ AI-teknologi og giver virksomheder mulighed for at automatisere løsningen af kundeproblemer, maksimere agenternes produktivitet og træffe smarte beslutninger hurtigt til en pris, som alle virksomheder ønsker," siger Freshworks Chief Product Officer Prakash Ramamurthy i en udtalelse.

Du kan læse hele pressemeddelelsen på Freshworks her.

tidligere
tidligere

Synerity starter partnerskab med SweetHawk!

næste
næste

Zendesk opkøber Tymeshift