
Kommende begivenheder
Konferencer, seminarer og møder, der involverer Synerity eller arrangeres af Synerity.

itSMF Expo'25
Sveriges førende ITSM-konference. Her får du mulighed for at møde førende eksperter og netværke med leverandører og beslutningstagere.

Synerity Talks - AMA - Freshservice og Freshdesk
Den 8. april er vi tilbage med en ny Synerity Talks i Stockholm, denne gang under sloganet "Ask Me Anything". Konceptet er baseret på, at du tager dine udfordringer, problemer og spørgsmål vedrørende Freshservice og Freshdesk med til morgenmadsarrangementet.

Service Support i fokus 2025
Denne todages konference samler branchens førende eksperter, inspiratorer og forandringsledere for at diskutere, inspirere og dele praktiske erfaringer om, hvordan vi skaber fremtidens støtte.

CX Trends - Transformér din CX med menneskecentreret AI
78 % af CX-ledere er enige om, at AI er drivkraften bag den største forandring i branchen i de sidste 50 år. I denne digitale event kan du lære om de fem trends, der former fremtidens CX, og hvordan du kan udnytte AI's fulde potentiale.

Løsninger til den offentlige sektor
Solutions for the Public Sector inviterer dig til årets mest afgørende konference for alle i den offentlige sektor. Den bringer førende eksperter og beslutningstagere sammen for at diskutere og dele indsigt i fremtidens nøglespørgsmål.

Synerity Samtaler - WADA Freshservice
Synerity Den 3. december er vi tilbage med en ny Talks. Freshservice Tag dine udfordringer og bekymringer med til webinaret, hvor vores eksperter vil svare på dine spørgsmål.

Freshworks AI-topmøde 2024
Freshworks På AI Summit vil du høre fra førende virksomhedsledere og produkteksperter om, hvordan du kan skabe forandring ved hjælp af People First AI, og hvordan det kan hjælpe dig med at levere enestående kunde- og medarbejderoplevelser. Bliv inspireret og find nye måder at tænke kundeservice, ITSM og medarbejderservice på gennem visionære keynotes, analytikerindsigter og how-to-sessioner. Tilmelding og mere information kan findes her:Freshworks AI Summit.

Zendesk Præsenterer: Revolutionerer service med kraften fra AI
Zendesk Synerity Den 22. oktober er det tid til, at Presents indtager København, og vi har den store fornøjelse at være partner og sponsor for denne begivenhed.

Synerity Talks - En introduktion til HaloITSM
Den 18. oktober har du mulighed for at få en introduktion til vores nye partner HaloITSM, som tilbyder en af de mest komplette og fleksible ITSM-løsninger på markedet.

Løser X
Solver X er den største reverse pitching-begivenhed i Nordeuropa. På scenen præsenterer virksomheder deres kommende digitale udviklingsprojekter med henblik på at finde nye partnere til at realisere projekterne.

Synerity Talks: Device42 - Nyheder og opdateringer
Synerity Freshworks inviterer dig til et webinar for at give en første introduktion til Device42 og dets teknologi, som nu bliver en del af 's tilbud på området.

Synerity Talks - En introduktion til Workato
Synerity inviterer nu til et webinar for at give en introduktion til Workato og deres førende platform for automatisering og integration.

Synerity Talks - En introduktion til Device42
Synerity Freshworks inviterer dig til et webinar for at give en første introduktion til Device42 og dets teknologi, som nu bliver en del af 's tilbud på området.

Indicate Me: Stor fejltagelse - Tak!
Velkommen til en uforglemmelig dag med Indicate me, fyldt med inspirerende foredrag, prisoverrækkelser og unikke oplevelser!

itSMF Expo'24
Sveriges førende ITSM-konference. Her får du mulighed for at møde førende eksperter og netværke med leverandører og beslutningstagere.

Zendesk Relate 2024
Den 16.-18. april finder Zendesks årlige flagskibskonference "Relate" igen sted. Det er en fantastisk mulighed for at netværke med andre kloge hoveder inden for CX, styrke dine færdigheder og blive påvirket af interessante foredrag.

Servicedesk Forum
Er du nysgerrig på, hvordan du skaber forudsætningerne for, at medarbejderne kan møde kunden bedst muligt og samtidig skabe en deltagelseskultur, hvor medarbejderne har det sjovt på arbejdspladsen og udvikler sig på samme tid? Book din plads på Servicedesk Forum nu.

Servicesupport i fokus 2024
Service Support in Focus er en inspirerende konference, der henvender sig til alle, der arbejder med at understøtte digitale tjenester i både den private og offentlige sektor.

Synerity Talks - En introduktion til monday.com
Velkommen til Syneritys webinar den 2. februar, hvor vi vil give dig en grundlæggende introduktion til funktionaliteten og fordelene ved monday.com på en enkel måde.

Elevate23 by monday.com
Elevate er monday.com's årlige konference, hvor de fremhæver tendenser inden for arbejdseffektivitet, deres egen produktudvikling og indsigtsfulde historier fra monday.com's kunder. Alt sammen for at hjælpe dig med at gentænke den måde, du arbejder på.

Synerity Samtaler: IT Asset Management Webinar
Velkommen til at deltage i dette 45-minutters webinar, hvor Johan Hansson, Service Management-konsulent hos Synerity, vil tale om det grundlæggende i IT Asset Management (også kendt som ITAM).

Zendesk Webinar: Lås op for CX Excellence
Den 22. november er Zendesk vært for et spændende webinar med temaet: "Unlocking CX Excellence: Elevate Your Zendesk with AI, Tymeshift, and Advanced Data Protection". Under arrangementet vil en række eksperter fra Zendesk dele deres indsigt og give dig et indblik i nogle af de nyeste funktioner.

Fremtiden for kundeservice og kontaktcentre 2023
I to dage i november får du mulighed for at lytte til nogle af Sveriges førende organisationer. Lær, hvordan de håndterer kundeservice i dag, og hvordan de ønsker at flytte den ind i fremtiden.

Synerity Foredrag: Freshservice Inspiration session Malmö
Den 26. oktober er Synerity vært for en inspirationssession med fokus på nye opdateringer og funktioner i Freshservice, og hvordan du kan få mere ud af dine automatiseringer, integrationer og orkestreringer.

Synerity Talks - En introduktion til monday.com
Velkommen til Syneritys webinar den 20. oktober, hvor vi vil give dig en grundlæggende introduktion til funktionaliteten og fordelene ved monday.com på en enkel måde.

Synerity Talks: Freshservice Inspiration session Sthlm
Den 12. oktober er Synerity vært for en inspirationssession med fokus på nye opdateringer og funktioner i Freshservice, og hvordan du kan få mere ud af dine automatiseringer, integrationer og orkestreringer.

Synerity Foredrag - Shift Left Webinar
Velkommen til at deltage i Syneritys online webinar den 29. september, hvor vi forklarer konceptet på en enkel måde og giver nogle praktiske eksempler på, hvordan du kan bruge Shift Left til at arbejde smartere og være foran i udviklingen af din kunde- og brugeroplevelse.

Efecte - Digitaliser og automatiser 2023
Sveriges førende ITSM-konference. Her får du mulighed for at møde førende eksperter og netværke med leverandører og beslutningstagere.

Synerity Foredrag: Freshservice Inspirationssession
Den 9. maj arrangerer Synerity en inspirationssession med fokus på nye opdateringer og funktioner i Freshservice, og hvordan du kan få mere ud af dine automatiseringer.

Synerity & Efecte Roadshow 2023
Den 3. maj finder Syneritys og Efectes første fælles roadshow sted i Malmø.
En mulighed for at deltage i demoer, kundecases og interessante præsentationer af Efectes platform.
Efectes platform er nem at bruge, tilbyder et stort udvalg af integrationer og gør det nemt at opbygge agile, automatiserede processer i hele virksomheden. Det er et moderne værktøj, der giver dig adgang til en central serviceskranke via en selvbetjeningsportal, som kan bruges på alle mobiler og computere, samt tilbyder kraftfuld og tilpasselig rapportering.
En europæisk service management platform baseret på ægte cloud-teknologi.
Geografisk tæt med de højeste standarder for kundeservice, ydeevne og sikker datastyring.
En omfattende løsning, der dækker alle ITSM-, ESM- og IAM-behov med fleksible licensmodeller.
For tilmelding af interesse og mere information om arrangementet, kontakt venligst Alexander Bakir på Alexander.bakir @synerity.se.

Service Support i fokus
"Skift til venstre" - Hvad, hvorfor og hvordan?
Denne konference henvender sig til alle, der er involveret i at støtte digitale tjenester i både den private og den offentlige sektor. Mød talere og eksperter, der vil beskrive, hvordan du kan udvikle og forbedre din servicedesk eller kundesupport, så du bliver bedre til at skabe værdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et anerkendt begreb, der betyder at flytte både viden og support tættere på kunden. Det kan f.eks. være at udvikle sin vidensdatabase og forvaltningen af denne eller at sikre, at den har en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt, hvad der gør det lettere for dem, der møder kunden, er en del af "Shift left". Der vil derfor blive fokuseret på HVAD det er, der skal gøres for at lykkes, HVORFOR det er absolut nødvendigt, og HVORDAN det gøres for at tage de rigtige skridt mod "Operational Excellence" i den enkelte service- og supportorganisation.
Mange er nu i gang med at gennemgå deres ITSM-værktøjer og sagsstyring, som denne gang vil indgå som et separat spor og emne. De rigtige vejledninger og værktøjsunderstøttelse til øget selvsupportering vil også være et særskilt fokusområde på konferencen. Synerity vil naturligvis være til stede sammen med en række partnere, og mere information om arrangementet kan findes her.