Tilbage til alle begivenheder

Kritisk IT, teknisk support og tjenester


Kritisk IT, teknisk support og tjenester

"Sådan opretter du en moderne proaktiv support- og servicedesk."

Hvordan vil fremtidens support se ud? Vil den være både forebyggende og forudsigende, hvor mennesker og AI arbejder i harmoni?

Digitalisering er en kraft, der forandrer alt, hver dag, døgnet rundt. Vores arbejds- og privatliv tilpasser sig konstant nye digitale løsninger og værktøjer. For at imødegå disse forandringer bliver en kundefokuseret IT-supportafdeling ekstremt vigtig for at kunne administrere avancerede systemer og tilbyde hurtig og effektiv support, når der opstår problemer.

Hvordan skaber man forudsætningerne for, at medarbejderne kan møde "kunden" på den bedst mulige måde, samtidig med at man skaber en kulturdrevet støtte, hvor medarbejderne udvikler sig og har det sjovt på arbejdet?

Kritisk IT, teknisk support og service er:

- Et nyudviklet møde- og videnssted for dem, der arbejder med teknisk support og service
- 2 tætpakkede dage med know- how og best practice fra hele branchen.how og best practice fra hele branchen
- Den første dag prioriterer vi teknologi, og dag to fokuserer vi på ledelse og selvledelse
- Kendte talere og praktiske cases udvalgt ud fra nuværende og fremtidige behov i servicedesk og teknisk support
- Fremragende muligheder for at udveksle erfaringer og netværke med branchekolleger fra hele landet

Synerity vil være til stede som sponsorer og udstillere sammen med vores partnere Freshworks og HaloITSM.

📅 Dato: 1-2 oktober

📍 S ted: Stockholm (info om sted kommer snart)
🚀 Tilmelding og program: https://insightevents.se/supportochservice

tidligere
tidligere
16. september

Ledernes dage 2025

næste
næste
7. oktober

itSMF Expo'25