Service Support in Focus henvender sig til alle, der arbejder med at understøtte digitale tjenester i både den private og den offentlige sektor. Mød talere og eksperter, der beskriver, hvordan du kan udvikle og forbedre din servicedesk eller kundesupport, så du bliver bedre til at skabe værdi for dine kunder og interessenter. I løbet af to dage vil du kunne få den nyeste viden om alt, hvad der har med automatisering, selvbetjening og moderne videnstyring at gøre
ved hjælp af AI og robotter.
Konferencen vil give dig praktiske eksempler på, hvordan forskellige aktører har formået at bruge AI og automatisering til en mere effektiv og kundevenlig supportorganisation. Du vil også få eksperternes indblik i fremtiden og tips til, hvordan man effektivt udnytter den teknologi, der allerede findes. Der findes nye værktøjer og metoder til at opnå automatisering, selvbetjening og knowledge management ved hjælp af AI og robotter. I løbet af disse to dage får du mulighed for at få et klarere billede af, hvordan du kan udnytte dem i vores type virksomhed.
Synerity vil være placeret sammen med vores partner Efecte.
Mere information om arrangementet og link til tilmelding kan findes her.