Dette er konferencen for dig, der arbejder med kundeservice og med at sætte kunden i fokus. I løbet af to dage i november får du mulighed for at lytte til talere fra nogle af Sveriges førende organisationer, når de fortæller om, hvordan de håndterer dagens kundeservice, og hvordan de ønsker at bevæge sig mod morgendagens moderne kundeservice. Blandt talerne er Svenska Spel, Bilprovningen, Skatteverket, Mathem, Skistar, Nacka Kommune og Collectum. Vi får også lov til at høre deres tanker og ideer om det strategiske og praktiske arbejde med at give kunderne service i topklasse.
Derudover vil to spændende paneler diskutere brugen af chatbots, og hvordan de kan forbedre interaktionen med kunderne, samt den fortsatte betydning af det menneskelige element. I det andet panel vil paneldeltagerne diskutere, hvordan man får ledelsen med om bord, og hvor vigtigt det er at nå ind i bestyrelseslokalet, hvis man vil lave en effektiv forandring og forbedring, der holder, og som hele organisationen kan absorbere og forstå. Synerity vil selvfølgelig være til stede sammen med vores partnere Zendesk og Freshworks , og vi håber at se dig der!
For mere information og tilmelding.