Tilbage til alle begivenheder

Enterprise Service Management - Udvid din servicestyring ud over IT

Den 1. februar Synerity i samarbejde med Freshworks en detaljeret session om, hvordan du kan løse dine EX-udfordringer ved hjælp af de rigtige servicestyringsværktøjer. Dette er en perfekt mulighed for at opdage og udforske nogle vigtige anvendelser af ESM.

Enterprise service management (ESM) er et sæt af principper og koncepter, der kan bruges af de fleste organisationer - fra små virksomheder til offentlige myndigheder og globale brands. Det tager simpelthen de bedste ITSM-principper, som IT-organisationer har brugt i årevis, og anvender dem på flere områder. Det grundlæggende mål med ESM er at hjælpe organisationer med at forbedre deres effektivitet, workflow, lydhørhed over for medarbejderne og medarbejdertilfredshed på tværs af alle afdelinger i organisationen.

Organisationer implementerer servicestyringsprocesser og værktøjer af de samme grunde, som ligger til grund for de fleste strategiske initiativer: øget produktivitet, effektivitet og kvalitet. Da ESM fokuserer på kunden og er baseret på organisationen, er det et koncept, der kan skabe mange vigtige forbedringer i en virksomhed. Nogle almindelige eksempler, hvor ESM kan anvendes, omfatter HR-, økonomi-, juridiske, facility management- og kundeservicefunktioner.

Sessionen vil give indsigt i:

  • Hvorfor ESM og hvorfor nu?

  • Hvem drager fordel af ESM?

  • Sådan kan du gøre IT til en del af alle afdelinger

Vi tilbyder mulighed for at deltage i sessionen enten i Stockholm (8.00-10.00) eller Malmø kl. 11.00-13.00). For tilmelding af interesse og/eller mere information om arrangementet, kontakt venligst Alexander Bakir (Malmø) Alexander.bakir @synerity.se og Christoffer Göransson (Stockholm) Christopher.Goransson @synerity.se.

tidligere
tidligere
Udgivet d. 9. november 20

Fremtidens kundeservice og kontaktcenter

næste
næste
29. marts

Service Support i fokus