Kommende begivenheder

Konferencer, seminarer og møder, der involverer Synerity eller arrangeres af Synerity.


Freshworks AI-topmøde 2024
Nov.
12

Freshworks AI-topmøde 2024

Freshworks På AI Summit vil du høre fra førende virksomhedsledere og produkteksperter om, hvordan du kan skabe forandring ved hjælp af People First AI, og hvordan det kan hjælpe dig med at levere enestående kunde- og medarbejderoplevelser. Bliv inspireret og find nye måder at tænke kundeservice, ITSM og medarbejderservice på gennem visionære keynotes, analytikerindsigter og how-to-sessioner. Tilmelding og mere information kan findes her:Freshworks AI Summit.

Vis begivenheder →
Servicedesk Forum
Marts
19
indtil 20. marts

Servicedesk Forum

Er du nysgerrig på, hvordan du skaber forudsætningerne for, at medarbejderne kan møde kunden bedst muligt og samtidig skabe en deltagelseskultur, hvor medarbejderne har det sjovt på arbejdspladsen og udvikler sig på samme tid? Book din plads på Servicedesk Forum nu.

Vis begivenheder →
Synerity & Efecte Roadshow 2023
Maj
3

Synerity & Efecte Roadshow 2023

Den 3. maj finder Syneritys og Efectes første fælles roadshow sted i Malmø.
En mulighed for at deltage i demoer, kundecases og interessante præsentationer af Efectes platform.

Efectes platform er nem at bruge, tilbyder et stort udvalg af integrationer og gør det nemt at opbygge agile, automatiserede processer i hele virksomheden. Det er et moderne værktøj, der giver dig adgang til en central serviceskranke via en selvbetjeningsportal, som kan bruges på alle mobiler og computere, samt tilbyder kraftfuld og tilpasselig rapportering.

  • En europæisk service management platform baseret på ægte cloud-teknologi.

  • Geografisk tæt med de højeste standarder for kundeservice, ydeevne og sikker datastyring.

  • En omfattende løsning, der dækker alle ITSM-, ESM- og IAM-behov med fleksible licensmodeller.

For tilmelding af interesse og mere information om arrangementet, kontakt venligst Alexander Bakir på Alexander.bakir @synerity.se.

Vis begivenheder →
Service Support i fokus
Marts
29
indtil den 30. marts

Service Support i fokus

"Skift til venstre" - Hvad, hvorfor og hvordan?
Denne konference henvender sig til alle, der er involveret i at støtte digitale tjenester i både den private og den offentlige sektor. Mød talere og eksperter, der vil beskrive, hvordan du kan udvikle og forbedre din servicedesk eller kundesupport, så du bliver bedre til at skabe værdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et anerkendt begreb, der betyder at flytte både viden og support tættere på kunden. Det kan f.eks. være at udvikle sin vidensdatabase og forvaltningen af denne eller at sikre, at den har en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt, hvad der gør det lettere for dem, der møder kunden, er en del af "Shift left". Der vil derfor blive fokuseret på HVAD det er, der skal gøres for at lykkes, HVORFOR det er absolut nødvendigt, og HVORDAN det gøres for at tage de rigtige skridt mod "Operational Excellence" i den enkelte service- og supportorganisation.

Mange er nu i gang med at gennemgå deres ITSM-værktøjer og sagsstyring, som denne gang vil indgå som et separat spor og emne. De rigtige vejledninger og værktøjsunderstøttelse til øget selvsupportering vil også være et særskilt fokusområde på konferencen. Synerity vil naturligvis være til stede sammen med en række partnere, og mere information om arrangementet kan findes her.

Vis begivenheder →