Tilbage til alle begivenheder

Fremtidens kundeservice og kontaktcenter


  • Coor Conference - Kista Science Center33 FärögatanKista, Stockholms län, SE-164 51 Sverige, Sverige (se kort)

Fremtiden for kundeservice og kontaktcenter - 9.-10. november

Konferencen for dem, der ønsker at skabe en kundeservice i verdensklasse

Dette er konferencen for dig, der arbejder med kundeservice og for at sætte kunden i fokus. I to dage i oktober får du mulighed for at lytte til nogle af Sveriges førende organisationer. Lær, hvordan de håndterer nutidens kundeservice, og hvordan de vil flytte til morgendagens moderne kundeservice. Repræsentanter for forskellige organisationer vil fortælle deres strategiske og praktiske arbejde for at give kunderne førsteklasses service. Hvordan de arbejder proaktivt for at hjælpe kunder, før der opstår spørgsmål, og hvordan de med kundeindsigt kan forbedre deres arbejde. Så benyt lejligheden til at deltage i andres erfaringer og erfaringer for at skabe en kundeservice i verdensklasse.

For mere information og registrering.

tidligere
tidligere
Udgivet d. 8. november 20

Freshworks Bruger netværk

næste
næste
1. februar

Enterprise Service Management - Udvid din servicestyring ud over IT