"Skift til venstre" - Hvad, hvorfor og hvordan?
Denne konference henvender sig til alle, der er involveret i at støtte digitale tjenester i både den private og den offentlige sektor. Mød talere og eksperter, der vil beskrive, hvordan du kan udvikle og forbedre din servicedesk eller kundesupport, så du bliver bedre til at skabe værdi for dine kunder og interessenter. "Shift left" er et anerkendt begreb, der betyder at flytte både viden og support tættere på kunden. Det kan f.eks. være at udvikle sin vidensdatabase og forvaltningen af denne eller at sikre, at den har en velfungerende selvbetjeningsportal. Alt, hvad der gør det lettere for dem, der møder kunden, er en del af "Shift left". Der vil derfor blive fokuseret på HVAD det er, der skal gøres for at lykkes, HVORFOR det er absolut nødvendigt, og HVORDAN det gøres for at tage de rigtige skridt mod "Operational Excellence" i den enkelte service- og supportorganisation.
Mange er nu i gang med at gennemgå deres ITSM-værktøjer og sagsstyring, som denne gang vil indgå som et separat spor og emne. De rigtige vejledninger og værktøjsunderstøttelse til øget selvsupportering vil også være et særskilt fokusområde på konferencen. Synerity vil naturligvis være til stede sammen med en række partnere, og mere information om arrangementet kan findes her.
Tilbage til alle begivenheder