Synerity Støtte

Hvordan kan vi hjælpe dig i dag?

 

Kontakt os:
e-mail: support@synerity.se
Telefon: 042-400 39 99

Vores åbningstider:
Hverdage fra 08.00 til 17.00.

Synerity Støtte

Med hjælp fra Synerity Support kan din organisation føle sig tryg med kontinuerlig support i den daglige IT-drift. Vores Service Desk står klar med erfarne supportteknikere, som hurtigt kan hjælpe dig med problemer relateret til dit system, såsom fejlfinding og konfigurationsproblemer.

Her er nogle af de sagstyper, du kan registrere via vores support:

  • Teknisk support

  • Meddelelse om fejl

  • Bestilling af konsulentydelser

  • Bestilling af en licens

  • Anmodning om funktion

  • Forespørgsel om produkt/demo

  • Booking af en demo

  • Udvikling

Vi forstår vigtigheden af at komme til tiden med support af høj kvalitet og korte svartider og tilbyder flere Synerity tilbyder flere forskellige niveauer af support, og hvis du har brug for skræddersyede supportløsninger, så tøv ikke med at tale med os, så finder vi en løsning, der passer til din organisation.

 
 

Er du interesseret i at vide mere om vores forskellige supportaftaler - kontakt os i dag!

 Seneste nyt om monday.com:

Om monday.com:

 

Nyheder fra Synerity :