Støtte
Sådan kontakter du Synerity Support
Selvbetjening: https://support.synerity.se
e-mail: support@synerity.se
Telefon: 042-400 39 99
Vores åbningstider
Hverdage 08.00 - 17.00 gratis
Her kan du finde mere information om Syneritys forskellige supportkontrakter:
Vores dygtige specialister sørger for, at du får den rigtige hjælp på det rigtige tidspunkt
Med en supportaftale fra Synerity kan din organisation føle sig tryg med kontinuerlig support i den daglige it-drift. Nutidens brugere stiller store krav til tilgængeligheden af de værktøjer, de anvender, og med en supportaftale på plads kan du sikre, at dine brugere og administratorer får den rigtige hjælp på det rigtige tidspunkt og på et niveau, der passer til jeres situation. Vores Service Desk står klar med erfarne supportteknikere, som hurtigt kan hjælpe dig med problemer relateret til dit system, såsom fejlfinding og konfigurationsproblemer.
Maksimer værdien og brugen af din service
Med et fast månedligt gebyr kan du være sikker på, at du er i trygge hænder hos os, og at du kan maksimere værdien af din løsning. Synerity tilbyder flere forskellige niveauer af support, og hvis du har brug for skræddersyede supportløsninger, så tøv ikke med at tale med os, så finder vi en løsning, der passer til din organisation. Vores medarbejdere har mange års erfaring med at levere kundesupport af høj kvalitet.