Hvorfor monday.com?
Hos Synerity er vi specialister i løsninger til intern og ekstern service og support, og når vi nu annoncerer vores nye partnerskab med monday.com, kan man selvfølgelig undre sig over, om og hvordan vi tænker... ;-).
Mange som os har nok set mandagens reklamer i flere år, og for vores egen del kiggede vi på monday som et alternativt projektstyringsværktøj allerede i forbindelse med vores første kundeprojekter, da Synerity var nylanceret. På det tidspunkt var Monday også et relativt nyt firma og en ny løsning, som har udviklet sig enormt siden da.
2018
2022
Hos Synerity er vi besat af at finde de bedste løsninger.
En af grundene til, at Synerity blev grundlagt, var, at nogle af os var trætte af at arbejde for forskellige leverandører og partnere med løsninger, som vi ikke følte var gode nok. På Synerity ønsker vi derfor altid at tilbyde et udvalg af det, vi synes er de bedste og mest interessante løsninger på markedet, og vi bruger også meget tid på at følge markedet og dets udvikling.
Da vi nu var på udkig efter en løsning, der kunne effektivisere vores eget interne arbejde, herunder et fleksibelt og tilpasningsdygtigt CRM til hele virksomheden for både salgs- og konsulentorganisationen, gjorde vi ingen undtagelse og foretog en grundig gennemgang af markedet.
Monday.com - den fleksible løsning med næsten ubegrænsede anvendelsesmuligheder
Det gik hurtigt op for os, at de fleste af de førende CRM-løsninger, eller rettere salgsstøtteløsninger, er udviklet specifikt til salgsafdelingen. I nogle tilfælde også til marketingafdelingen. For vores vedkommende var vi imidlertid på udkig efter en bredere løsning til hele virksomheden, og her adskiller monday sig og tilbyder helt andre muligheder end traditionel salgsafdelingsorienteret CRM. Med monday kan salg, marketing, konsulenter og ledelse få deres helt skræddersyede visninger og funktionalitet.
Ud over CRM planlægger vi også at kunne gøre så meget andet på samme platform. For vores udviklere er der klargjort support til dem gennem monday Dev. For vores konsulentorganisations projektledelse af kundeprojekter er det mandagens specialitet. Og for vores ledelses-, HR- og marketingafdelinger byder monday også på masser af muligheder.
Vi ønsker naturligvis også at tilbyde de samme muligheder til andre virksomheder og organisationer.
Nu, hvor vi har valgt monday til vores interne brug, og vi også fandt ud af, at udvalget af dygtige monday -partnere i Sverige var meget begrænset, var det et let valg at blive partnere med monday. Det faktum, at integrationsmulighederne med både Freshworks -løsninger og Zendesk (og mange, mange andre) er gode, og at der er mange interessante applikationer til disse, gør det endnu mere logisk.
Vi ser nu frem til et spændende nyt partnerskab med monday samt til at udvikle og forbedre vores interne effektivitet som virksomhed med hjælp fra monday.
Vil du gerne vide mere om, hvad monday kan hjælpe dig med? Tøv ikke med at kontakte os.
Alt det bedste!
/Glenn Alvérus, CEO