Integrationer
Synerity kan hjælpe din organisation med at identificere og realisere de mange fordele, som systemintegrationer tilbyder.
Oplev fordelene ved systemintegration
I dagens digitale landskab kræves der ofte sømløse, effektive og innovative løsninger, der fungerer i harmoni, for at støtte din virksomhed. Integration af IT-systemer ses i stigende grad som en afgørende strategi for organisationer til at optimere ydeevnen, forbedre samarbejdet og skabe værdi. Synerity hjælper i dag vores kunder med forskellige typer af integrationer, og hvert enkelt projekt begynder med, at vi sammen med dig definerer, hvad der skal gøres,
hvilke betingelser der findes, og hvilke effekter der skal opnås.
Ved at forbinde IT-systemer kan du strømline arbejdsgange, forbedre beslutningstagningen og skabe et mere fleksibelt, datadrevet miljø.
Synerity Områder, hvor vi på kan hjælpe dig:
Kundeservice
Ved at integrere et kundeservicesystem med andre applikationer, såsom CRM og marketing- og salgsplatforme, kan virksomheder skabe et holistisk overblik over deres kundebase. Det hjælper kundeserviceteams med at yde personlig og effektiv support, hvilket fører til øget kundetilfredshed og loyalitet.
Indkøbssystemer
Integrer dit ITSM-system og dine aktiver med dine leverandørers indkøbssystemer eller webshops for effektivt at kontrollere og strømline udgifter, indkøb og styring af aktiver.
HR-systemerEn stor mængde onboarding-, crossboarding- og offboarding-aktiviteter kan være en vanskelig opgave at udføre effektivt. Sagsstyring kan hjælpe din organisation med at tage kontrol over dine processer ved at integrere informations- og datastrømme mellem IT og HR. Dette kan være meget værdifuldt i forhold til at eliminere fejl, automatisere gentagne opgaver og administrere stamdata præcist og effektivt.
IT Service Management
Ved at integrere din ITSM-løsning med andre IT-systemer eller leverandørens eller partnerens ITSM-løsninger, kan din organisation strømline f.eks. incident management, order management, alert management og change management-processer. Det kan resultere i reduceret nedetid, mere effektiv ressourceallokering og forbedret levering af IT-tjenester til dine brugere.