monday Salgs-CRM

CRM-platformen, der er nem at implementere og endnu nemmere at bruge.

Med Sales CRM kan du nemt spore og administrere alle dele af din salgscyklus, herunder kundedata og leads, på ét sted. Du kan nemt linke dit CRM til de værktøjer, du allerede bruger, og få et bedre helhedsbillede. Fra hver enkelt kontrakt til hele forretningen.

Salgspipeline

Administrer leads og muligheder, følg kontrakter og lav indtægtsprognoser.

Håndtering af kontakter

Opbevar alle dine kontakt- og kontooplysninger på ét sted.

E-mail-synkronisering

Synkroniser, spor og administrer salgsmails direkte i monday.com.

Indsamling af bly

Indsaml nemt data fra potentielle kunder med skræddersyede formularer.

Ledelse af kundeemner

Administrer, centraliser, scor og kvalificer leads på ét sted.

Sporing af præstationer

Hold styr på og få indsigt i teamets præstationer, pipelines og mål.

 
 

Få et overblik over din salgspipeline, og øg produktiviteten!

Sparer værdifuld tid ved at automatisere salgsprocesser

Luk flere aftaler ved at automatisere rutinearbejde. Tildel automatisk kundeemner til sælgere, indstil påmindelser om kommende aktiviteter, og få notifikationer, når et kundeemne åbner en e-mail.

Få et øjeblikkeligt overblik over hver kontrakt

Med et enkelt klik kan du hurtigt få adgang til
alle de oplysninger, du skal bruge for at afslutte.
Se kontaktoplysninger, forstå kontraktens
fremskridt, og hvad der skal gøres som det næste.

Centralisering af kundekommunikation

Kommuniker effektivt med dine kontakter ved at integrere din e-mail. Log automatisk sendte e-mails, hold styr på interaktioner, og brug personlige e-mailskabeloner for at spare tid.

Øget synlighed med tilpassede dashboards

Byg nemt dashboards i realtid uden at involvere udviklere. Få indsigt i kontraktstatus, forventet omsætning, teamets præstationer og meget mere.

 
 
 

Er du klar til at se nærmere på monday.com? - Du er velkommen til at kontakte os!