Freshdesk
For stort set alle organisationer, der har kunder!
Freshdesk - for stort set alle organisationer, der har kunder!
Freshdesk er velegnet til små virksomheder med en enkelt bruger, der arbejder i supporten, såvel som til de største organisationer med omfattende krav til funktionalitet og evnen til at integrere og tilpasse løsningen. Produktet tilbydes i en række forskellige versioner, og det er muligt at op- eller nedgradere og/eller øge eller mindske antallet af licenser, efterhånden som behovene ændrer sig.
Freshdesk - For den bedste kundeoplevelse!
En af de største styrker ved Freshdesk er helt klart dens funktionalitet til at muliggøre den allerbedste kundeoplevelse - CX. Nogle eksempler på funktionalitet, der er specifikt relateret til kundeoplevelse nedenfor. Klik på billederne for mere information.
Omnichannel-support
Vidensbase
Proaktivitet
Telefon
Live chat
Sociale medier
Freshdesk - På forkant med de nyeste teknologier som Bots, AI/ML og automatisering
Freshdesk investerer massivt i AI/ML-teknologi, og deres AI/ML-motor, Freddy, er allerede nået langt, men udvikles løbende og får flere funktioner. Nogle eksempler på automatisering osv. nedenfor. Klik på billederne for mere info.
Automatisere
Tildel automatisk
Omniroute™
Bot bygherre
47 Sprog
Agent hjælpe bot