
Freshdesk
For stort set alle organisationer, der har kunder!
Freshdesk - for stort set alle organisationer, der har kunder!
Freshdesk er velegnet til små virksomheder med en enkelt bruger, der arbejder i supporten, såvel som til de største organisationer med omfattende krav til funktionalitet og evnen til at integrere og tilpasse løsningen. Produktet tilbydes i en række forskellige versioner, og det er muligt at op- eller nedgradere og/eller øge eller mindske antallet af licenser, efterhånden som behovene ændrer sig.
Freshdesk - For den bedste kundeoplevelse!
En af de største styrker ved Freshdesk er helt klart dens funktionalitet til at muliggøre den allerbedste kundeoplevelse - CX. Nogle eksempler på funktionalitet, der er specifikt relateret til kundeoplevelse nedenfor. Klik på billederne for mere information.

Omnichannel-support

Vidensbase

Proaktivitet

Telefon

Live chat

Sociale medier
Freshdesk - På forkant med de nyeste teknologier som Bots, AI/ML og automatisering
Freshdesk investerer massivt i AI/ML-teknologi, og deres AI/ML-motor, Freddy, er allerede nået langt, men udvikles løbende og får flere funktioner. Nogle eksempler på automatisering osv. nedenfor. Klik på billederne for mere info.

Automatisere

Tildel automatisk

Omniroute™

Bot bygherre

47 Sprog

Agent hjælpe bot